töffraser bricht uf RTL
-
-
Ech ha mol chorz drii zapped. Es esch mol weder sone rechtig schöne klischee brecht. Es ged nor zwe arte vo töff fahrer. Harley Fahrer wo so langsam onderwägs send, dass es verchehrshendernis send ond d raser wo sech ond alli andere e erere omgäbig e läbensgfohr brenged. ech mags nömme gseh es esch jedes mol weder s gliiche wenn sone reportage chond
-
isch doch dä glich kack mit tuner und raser bi dä autos...
huere medie-vetrüllte worheit...
-
De erscht Fahrer isch ja geil gsii. Überhole im Überholverbot, z schnäll fahre, d Sicherheitslinie mehrfach überfahre und sich es Ränne mit de Polizei lifere und am Schluss sogar no säge "Ich ha mich provoziert gfühlt...". Und d Straf? 40Euro!!! Lächerlicher gahts ja wohl nüme oder?
-
naja ich find dä "frank" no e witzigi figur 100 innerorts, praler deluxe aber nachher bim töffmech go frage was für en reife denn guet sigi mit über 20 jahr töfferfahrig
-
jo also wörkli das met em 1. fahrer verstohni au ned! ich wott jo ned daser meh muess becho hätti aber i frog mi eifach werom chonnt de nor 40 euro buess öber för gschlossni lienie öberfahre, öberhole womer gar ned döff ond gschwendigkeitsöberschritig!
be eus gäbti das fasch todesstrof! nei aber em ärnst, glaubs nor en gschlossni linie öberfahre get be eus scho füehrerschiin entzog? oder ned?
-
Zitat
Original von Hypi
naja ich find dä "frank" no e witzigi figur 100 innerorts, praler deluxe aber nachher bim töffmech go frage was für en reife denn guet sigi mit über 20 jahr töfferfahrigjo das met em reife hani mi au gfrogt, vorallem well mer chaufft jo ned jedes mol weder en neue nach 2 johr! aber das chönnt au chli gstellt gsi sie! aber de "frank" esch eifach chli en mongo weler so riskant fahrt ond denn no ohni händsche ond so! mer esches egal wener so riskant fahrt aber ebe ganz ohni schotzchleidig
-
Zitat
Original von -=TS=-
be eus gäbti das fasch todesstrof! nei aber em ärnst, glaubs nor en gschlossni linie öberfahre get be eus scho füehrerschiin entzog? oder ned?Nö, kostet bei uns 240.-, ausser die haben wieder aufgeschlagen...
-
Zitat
Original von Hypi
naja ich find dä "frank" no e witzigi figur 100 innerorts, praler deluxe aber nachher bim töffmech go frage was für en reife denn guet sigi mit über 20 jahr töfferfahrigjo scho de frank esch de hammer dank dörige huere schiss pen** verdamm*** arsch*** esch euse Ruef nacher so schlecht
-
ja de sogenannti frank isch echt en trottel....
inerorts zschnell isch s birreweichschte wos git....
1. viel z gfährlich und 2. de bescht ort zum möglichscht vielne lüt wieder d vorstellig vo töfffahrer=raser ufzfrische
geil isch au das mit em uspuff.
isch zwar en original topf aber nume a eim vo beidne töff ab werch so verbaut
-
vielicht hani öpis ned mitübercho, aber hend töfffahrer en guete ruef in sache gschwindigkeit???
innerorts ischer würkli en beno wenner so schnell fahrt. aber über soeine isches fascht ned wärt z diskutiere. seler doch mid sim geile Helm go fahre:):):)
de wird eh nie ihsichtig.aber wenn mer ehrlich isch fahrt doch eh jede male zschnell, chund nur drufah wo und wie mer zschnell fahrt.(schaaad isch bi üs ned 100 usserorts, denn währed päss scho viel luschtiger zum fahre)
-
jo isch glich luschtig waser so uselaht
vor allem sehr geili glichige wo kei sinn ergänd
traktion = gschwindigkeit = erster
-
geil sich au woner di neu R1 ahluegt und seid, das de töff cool sigi müessed eifach no d rückspiegel und d blinker wäg. aber sin eigne töff hed blinker?
widerspruch???
-
Entweder händ d'Medie jahrelang sones würkli schlechts Bispill für Töfffahrer gsuecht, oder de Typ isch en Fake. Und di ganz Reportage isch irgendwie so grotteschlecht dasme chent meine si nimmt sich selber nid ernscht
-
jo es mues fascht fake siii und echli gstellt chunnts au inne, scho allei d'tatsach dass er über 40i isch und eso redet
-