• i bi glernte automech

i de zwüscheziit hani i einige bereiche därfe ineluege, vo selbständig inere tuningbuude bis zu nere it usbildig und mittlerwiile schaffi wieder als automech und mache nebed bi de zertifizierti volvo techniker

bis ez passts :grinning_squinting_face:

zuekunft? naja am liebste es schöns hüsli, 5 auto 3 töff und viel viel viel viel viel chind :D:D:D:D:D:D:D:D

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

Einmal editiert, zuletzt von V|RuS ()

• I mache dLehr als Polymech und chume is 3. Lehrjahr.

greez

• V|RuS
    Mir sind jederziit offä und ready fürt taufänä, babysittä, chindergeburi-partys etc.! also, los!!! :face_with_tongue:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• Glernte Automechaniker
    4jahr uf dem brueff gschaffed
    und ab morn bini den bildschirn zemebauer, ustuuscher, flicker und diagnostizierer...
    kein blasse wie mini korrekt bruefsbezeichnig ab morn den luuted :grinning_squinting_face:

zuekunft
    isch das was zum esse?

Zitat

Original von StubenhockerIN
    V|RuS
    Mir sind jederziit offä und ready fürt taufänä, babysittä, chindergeburi-partys etc.! also, los!!! :face_with_tongue:

also also... mer hend da na minderjährigi, so aaspilige sind id rubrik "erwachsenen zeugs" z'schriibe... :evil2:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• jaja maini euse queristiiiger, am schluss landet er als pc-supporter wie de server *duckUndWegRenn* :grinning_squinting_face:

ich bin software entwickler und mache momentan dä bachelor in informatik

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Ich bi usglehrte Multimedianer ( Informatik, Telekommunikation und Verkauf ).

Am 18.8 us de Lehr dusse und denn mal luege wo, was & wie ich wiiter mache.

Im moment würd mer sogar no de gedanke vonere 2. Usbildig im chopf umespuke.

Asuschte evt. Anlageberater oder sowas.

Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

• Zitat

Original von Hypi
    jaja maini euse queristiiiger, am schluss landet er als pc-supporter wie de server *duckUndWegRenn* :grinning_squinting_face:

He, so eine sueched mer krad no :smiling_face: Musch nid vil me chöne als di im Office uskänne! -> Küsnacht ZH

Ich sälber had Lehr als Informatiker gmacht und schaffe jetzt sit 2 Jahr uf em Bruef, a.k.a Junior System Engineer. Bliibe sicher no chli, weis gar nid wasi susch chönt mache :mad:

Einmal editiert, zuletzt von Battousai ()

• Also ez kum au i no mit minra "Karriera" :grinning_squinting_face:

I han vor 2 Johr ds KV bim gelba Riesa abgschlossa.. Bin denn minera Arbetgäberin treu bliba und schaffa ez als Verkaufsberaterin PostShop.

Zuakunft: Do mini Arbetgäberin wieder mol voll ds System am ummodla isch, stönd d Chance guat, dass i in absehbarer Zit (ab Ende August isch Bewerbigszit) a klineri oder au mittleri Poststell überneh wett.Isch a rechi Usaforderig, aber brucha ez unbedingt öpis neus, sus gohni no i.. haha:)

Jo das wärs so vu miar... bin scho uf witeri Brüaf etc. gspannt:D

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Bi üs hets in fascht jedem Kaff a Post:)

Aber i schaffa uf dr grössta vur Umgebig: ca. 30 Mitarbeiterinna... *hrhr*

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• hüstel...

naja ganz soooooooooooooo eifach isch da ebe nid :face_with_rolling_eyes:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Ja das mitem Bruef isch so en sach. am beschte macht mer das was mer schpass het dra. mit de freud chunt de erfolg und mit em erfolg au de zaschter.

De durchschnittlich bürger änderet übrigens sin bruef vo de grundusbildig bis zur pängsionierig drü mal.

Ich sälber dänke im momänt eher as ufhöhre schaffe und nur no das mache was i grad luscht han druf. so töffreise organisiere und fein go ässe, oder aber au so anderi projektli wie http://www.floridareisen.ch (die page hed übrigens de lümmel gmacht)

Also, nämmeds easy i de zukunft

anfänger

• @V!rus
    mit dr richtiga Frau goht doch fascht alles... und seeeeehr fruchtbar muass si halt scho au no si...
    8o :grinning_squinting_face:

uuups, sorry minderjöhrigi Kinder, aifach nit mitlesa. :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: