• Bruef... hmm ... Jo das het es paar mol gwäxlet... han nie richtig gwüsst was... zerscht mol d'Kanti ... studiere ... nah, schiisst mi a. Also so Industrieelektroniker, jo en techn. BM muess jo au no häre... dänn hets Informatiker ghä, han i au no gmach, KV, oh ja, auch no inehänke, kaufm. BM, muess i ha, han jo a d'FH de welle ... also guck Bösci, bin au chli Schuelbankdrücker :face_with_tongue:

und jetzt, bin ich i de IT hangeblube... so Strategie & Research für Grosskonzern verbrösmele :grinning_squinting_face:

• ehn kuule jop gää lümmel mit extrem viel arbetsmorall Wenn ich dänke was mer alles cha verdiene oder gwönne :winking_face:

Greetz

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• ich han grad d lehr als polymech abgschlosse nebetbi hani na d bms gmacht. jetzt schaffi witter bi de srtechnics als tribwerkmech. im märz mueni den mal in chrieg (wenns mi nemed. im sept isch uushebig aagseit) und denn wot ich im herbst 08 afange mechatronik studiere und währed em studium na es uustuschjahr mache. so uf canada zum freeskie oder so.

guns for show, knifes for pro

• @V¦RuS

Au de Peak ond ech wäre för Sonderisätz vowäge Chendhüete usw. zha... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

• bi eine vo vielne Polymech da inne.

was mi mole würdi interessiere:

Vo wo hed eig de don bosco s gäld für so töfflis?????:)

• joa, ha landschafts und gartenbauer glärnt und schaff immerna uf däm bruef. bi ez gad ide wiiterbildig zum Grüenflächespezialist und Polier. wänn alles guet gaht bini im februar 2008 ändli fertig. dän schaffi na es paar mönet und verreis dän uf brasilie und australie für öpe 4 mönet mit 2 kollege zum kitesurfe:D nacher wotti mi mitme kolleg sälbständig mache und ä eigni buude ufbaue....

• Ich bin au en Polymech

Zitat

Original von junior

Wahrschinlich rumet er amigs de Giftschrank us und gaht ga deale :face_with_tongue:

• Zitat

Original von Chromopila
    Ich bin au en Polymech

Wahrschinlich rumet er amigs de Giftschrank us und gaht ga deale :face_with_tongue:

haha die sieche!

i nehem mol ah i de semesterferie hetter gnue ziit zom chli go schaffe ond gäld verdiene! ond soo tüür esch jo sones töffli au ned :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von -=TS=-

haha die sieche!

i nehem mol ah i de semesterferie hetter gnue ziit zom chli go schaffe ond gäld verdiene! ond soo tüür esch jo sones töffli au ned :P!

doch isches:/

• wemmer es paar mönet för 3000,4000 stotz cha go schaffe chamer sech sonen töff scho leiste! i de lehr oder no i de schuel esches scho andersch tüür! aber ebe sobald mer mol rechtig schafft esches eigentlich kes problem, auto esch vell türer!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von junior
    bi eine vo vielne Polymech da inne.

was mi mole würdi interessiere:

er zahlt in naturalie :mad:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• dopplet :wand:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Zitat

Original von Hypi

er zahlt in naturalie :mad:

soo denn duen ich glaubs mal au no öppis zu dene interessante wilde spekulatione säge hehe.

es isch ziemli simpel. während de schuel halt immer chli i de ferie gschaffed und brav s geld uf d siite gleit. so isch s geld für mini honda CBF600 zämecho. isch ja nüd en türe töff.

denn hani es jahr nach de matur usgsetzt und bin fasch es ganzes jahr im grüene verein umegheit. wenn mer dete wiitermacht verdient mer im monet geg die 4mille und wenn mer das alles schön u^f'd siite leit denn liit e gueti gixxer drinne. so simpel isch das ganzi. und de underhalt isch ja bis uf'd reife mässig tür. defür frisst mini gixxer umso meh vom schwarze gold :wand:

richtig verdiene wirdi so früehschtens in 5jahr. und bis det here heissts i de semeschterferie wo immer so um die 2mönet sind halt chli go feriejobs mache oder vorallem halt im spital so sitzwach und uf de station ushelfe.

und natürli chli sparsam lebe was de reschte ah gaht. so bini nüd a jedem wuchened uf jedere party ztreffe und i jedere bar stock bsoffe am umegheie. usgangsgeld isch denn halt eher chli knäpper bemesse, doch defür chan ich am week mit minere gixxer umeröschte, was mir persönlich meh spass macht als mich under de tisch z suufe :smiling_face_with_horns:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• heilige bimbam... im militär 4mill... 8o und ich no so max so um 1600 ohni flugzuelage ... :böse: