han mol welle fröge, was ihr für en Bruef erlernet oder eifach usüebet....
I lerne Beck Konditor...han 1 Tag hinder mir...
han mol welle fröge, was ihr für en Bruef erlernet oder eifach usüebet....
I lerne Beck Konditor...han 1 Tag hinder mir...
uff lerne das isch scho lang här
Glernt han ich Papiertechnolog und schaffe jetzt als PC supporter
glernt hani polymechaniker und agstellt wirdi als handwerksmeister.
Glernt Elektroniker und im Winter s'FH-Studium zum Elektroingenieur fertig.
huiii bis jetzte jedi mengi schuel (12jährli)
denn es paar mönet militär (glernt..hmmm nüt )
und jetzte im 3. semeschter medizinstudium.
also no 4 jahr studium vor mer bisi fertig bin und denn nomal ca 6jahr bisi de FMH titel han imene gebiet und denn fertig usbildete arzt bin...
mit andere worte ich bin no laaaang dra mit minere usbildig.
aber es lohnt sich well insgesamt isch es spannend und das wüsse und d fährigkeite wo mer sich chan aeigne eifach genial und vorallem sehr viel sind
glernt: kv
agstellt: sachbearbeiter logistik / informatik
näbädbi: ufbau vonere tuning-firma
bin aber scho siet 4 johr fertig mit dä lehr
ich ha e lehr gmacht als Maschinemech. Jetzt bin i Programmierer & Projektleiter
Edit: Ich studiere au no bruefsbegleitend Informatik (jetzt no 1 jahr). Nachher hänk i viellicht no es NDS drah... oder de Master... oder en Italienischkurs
Unspektakulär wiä immer bi mir...
Softwareentwickler glernt und immer no tätig.
do hets aber no recht gschiedi kerli drunder do im forum!!!!!
@ Don Bosco...... machs guet als zuekünftige Arzt!!!! Vrdiensch sicher no recht guet
au a alli andere im Forum...viel spass bi de Arbet und immer schön lächle
Matur Wirtschaft/Recht
2 Jahr JUS studiert
Paar Monät bir Credit Suisse gsi
Paar chlineri Jobs gmacht
Jetz bi ni im international Handel tätig, mache nebebi no de Eidg. Marketinplaner (bi mir aber nit ä sooo sicher ob das öppis git, isch mer chli aus zviel im Moment)
gits do kei LKW Führer?????
ZitatOriginal von STREETFIGHTER
gits do kei LKW Führer?????
nöö nume söttig wo de lappe hend für laschtwäge
und das en artz guet verdient isch au nume e alti meinig. wenn mer mit eme normal guete lohn 60stund ir wuche schafft staht bi jedem pruef en recht hohe betrag am endi vom monet uf em fötzeli
I bi zur ZIt grad chli multifunktional....
Hauptsächlich Blechdosemech, ansonschte nochli Putzfrau, uf em Bau tätig, Gärtner...
Chume jetzt den is 2. Lehrjahr und mache no d'BMS (vilicht wird i dur da au mol schlau )
Han mal Elektroniker glernt mit bruefsbegleitender BMS
Jetzt schaffi bide Siemens Buidling Technologies als technische Innedienschtmitarbeiter....also grausame Allrounder...Offertwese...Schnittstell zude Logistik....Sorgetelefon...Produktsupport...Chef über d'Guetzlibüchs....und wenns hart uf hart chunt gani selber uf d'Alage ga in Betrieb neh...
ZitatOriginal von DonBosco
und das en artz guet verdient isch au nume e alti meinig. wenn mer mit eme normal guete lohn 60stund ir wuche schafft staht bi jedem pruef en recht hohe betrag am endi vom monet uf em fötzeli
Do cha der ned ganz rächt gäh aber jo...
Also ech be glernti Polymechanikerin...jojo do enne hets jo sovel vo dene
Schaffe au emmer no of dem...wobi ech jetzt sit mene Monet en neui Stell ha...inere Forschig- ond Entweckligsabteilig. Bes jetzt sehr interessant.
Also au bi mer eher onspektakulär.