• Hey NiReDrAoB alles gueti zom gebortstag ;)!

wönsch der ganz en schöne tag met dinere "zicke" ond fiir schön ;)!

Grz -=TS=-

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• hey sooo cool, a aignes Thema nur für mi... *biiiiigsmile* Thx vil mol! :smiling_face:

Tja, nit grad ideali Vorussetziga für an Geburi hüt (schaffa bisem 18.30, morn au schaffa, also kai fiireta hüt)

Aber morn wird allles nochagholt.. *hrhr* Schnapszahla muama scho recht fiira, mainender nit au? *grins*

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• alles alles gueti, hans jo au erst gad hinter mir :smiling_face:

fier prächtig und gnüss dini 2 zwei ufem rugge :smiling_face:

könd jo am 12. august recht astosse :face_with_tongue:

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• Au vo mir na herzlichi gratulation ! blib gsund !

greez skali

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Jööö iar sind voll liab! *rotwerd*

Danka eu vilmol für dia guata Wünsch, hoffa jo schwer, dass alli in Erfüllig gönd.. *hihi*

So ez gohts ab ins Bett, dia letschta paar Burzeltäg-Stund gu verpfusa..*lol*

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• au vo mir na e verspöteti gratulation...

denke wirsch jetzt na im delirium vom geschtrige aabig ligge, oder wird erscht hütt richtig gfiired? :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Nee, gester "nur" im Kino gsi,do i hüt am schaffa bin... :bad:

Hüt wird denn gfiiret :D:D Thx. au diar!

• ¨Hehe jo isch jo jetzt scho äs wiili her, aber ich will dir glich au no alläs guäti wünschä... :smiling_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING