18j. 125 ccm Aprilia

• eehj saaletti zemöö
    han mal wellä fröge ob sichs richtig fat lohne wür mit 18ni
    en 125ccm aprilia rs125 chaufe und 2 -3 jahr fahre und spötr en 600ccm chaufe?
    bin mer imoment am überlege ob ich wott e 600ccm chaufe und blombierre laa odr 125 ccm und spötr ä 600ccm was meine der? wür gern mal eui meinig ghörtee.. meerci für all rückmeldige..°!

p.s weläs isch eigentlich dä schnellschti töff uf dä welt?

lg

Oo°|drive motorcycle up to death|Oo° Oo°|drive motorcycle up to death|Oo°

• MINÄ!!! :grinning_squinting_face:

Take a walk on da house side!

• Ich denke es lohnt sich fascht meh, e 6oo-er zue z'tue. Es laht sich eifach besser fahre mitere blombierte 600er als es nervöses 125erli.

Ich han selber mitere Aprilia RS 125 agfange und denn nacheme Jahr e 6oo-er Hornet (25kW) kauft. Ich han mich wohler gfühlt uf de Hornet. han au gfunde sie zieht meh. Obwohl ich d'Aprilia mit italienischem Topf gfahre bin.

Hoff ha dir chli chöne helfe.

Gruess

• wennd gneu stotz hesch chauff der of allfäll grad en drossletti 600er! 1. gseht sie vell geiler us, tönt vell geiler, zieht au geiler ond ebe esch ruihger zom fahre ond so!

de schnällscht töff ... hmm vellecht de siech met de turbine :P? kA!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• de mit de hubschrauber turbine da, söll nach werkagabe locker über 400 kmh cho

Listen to many, speak to few

• i würd nid mal säge d'y2k am schnellschte isch, d'turbo busa vom ghost rider schlaht die wahrschinli locker nur chasch das bi beidne ehh ned teschte, das di ab 400 wahrschinli zimmli schnell vom töff windet :winking_face:

turbo hayabusa

y2k

edit: zu dinere frag... ziehn dr ä drossleti 600er, meh sägi nöd :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

• Also ich würd mir au ä 25kW Maschinä chaufä, wenn s'Geld häsch...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Also ich han au mitere drosslete 650er ahgfange ich bin zwar au scho mitem 50er umegfahre aber das isch viel schlimmer gsi, mit e chli vorsicht und Fernunft ischen Grosse sicher sicher ahgnehmer zu fahre und gseht natürli au viel besser us :face_with_tongue:

Grüessli Patrick

• entscheidigssach. en 600ccm würdi vorzieh.

btw. weder y2k no t-haya sind die schnellschte. De Ami freak mit sinere turbine chanen nöd mal usfahre. y2k het "nume" 320 PS. de ander het über 1000.

• joo merci.. abr glich namal chlini frag.. wenni z.b ä cbr 600 chauf odr suscht irgend ä 600ccm denn chani si jah erscht mit 25 offe fahre und denn isch dä töff au scho widr 7 jahr alt ned?
    lg

Oo°|drive motorcycle up to death|Oo° Oo°|drive motorcycle up to death|Oo°

• ja chum de mit sine 3000 ps odr was de chan ja überhaupt nid mal richtig fahre:P

de GhostRider het mal gseit wener sin turbo voll ufmacht chunnter uf 450

Nei sichr nid..macht d prüefig mit 18ni und wart 2 jahr und denn döffschne offe fahre

au 7 jahr alti töff ziend wied höll

Listen to many, speak to few

Einmal editiert, zuletzt von Wheeler ()

• Also i han jetzt mitera Aprilia RS 125 agfanga... :grinning_squinting_face:

Guat muass sega, bi miar isches no kli a Geldfrog gsi, i han nit a risa Budget uf dr Sita kah und han miar a richtigi Usrüstig (Beklaidig) wella kaufa und dafür an weniger "starka" Töff für da Afang...

Gester bir Firobigtour ufd Lenzerheid bini dr Kollegin (Honda 750er, aber drosslet) uf dr gerade guat nochakoh, aber wos zimli stail worda isch, hani scho dr unterschied vur Laistig gmerkt...

Wenn vorigs Geld hesch, kauf diar a aständigi drossleti 600er. Sus a 125er = au tiptop zum afanga.. :grinning_squinting_face:

P.S. Neeeee, i bereurs NIT, dasi mini Zicka kauft han, das nur so als Input für alli lesenda.. *lol*

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• ich han au die gmeint wo no halbwegs uf d'strass dörfed.... draggster isch wieder öbbis anders :mad:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Lohne tuet sich en 125er nöd würkli, eher s Gägeteil. Wennd der e Occasion 600er chaufsch, chunnsch wahrschinli sogar günschtiger devo. Und was geiler isch zum fahre isch ja eh klar.

Und zum schnällschte Töff: wänns no söll bezahlbar und legal sii isch es wahrschinli scho d Hayabusa. Und susch chamer eh immer no meh PS inen Töff inestecke...

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

Einmal editiert, zuletzt von Boo ()