Na wo war ich denn heute wieder :D

• bei schönstem Sonnenschein stand kurvenfahren bis einem schwindlig wird auf dem Programm. und es war herrlich.

Doch wo war ich denn da???

Wer findedts raus?

1. und 2. Bild am gleichen Ort

3. Bild wo anders aber auch in der nähe :smiling_face_with_horns:

[Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C07%5C26%5Cbikepics-974372-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C07%5C26%5Cbikepics-974374-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C07%5C26%5Cbikepics-974379-800.jpg]

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• jo gseht schön us ... aber wo esch das nor?

vellecht amene see :P? ich weiss ich ben soo gschiid aber meh weisi wörkli ned!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• de schluchsee erkenni aber s'gehügel seit mr nüt :winking_face: hetsch mr au chönne es sms schriebe wennt in schwarzwald gasch du ego :winking_face:

bin vorgeschter gsi und da het dä wixer vo zöllner doch tatsächlich mich usegnoh, has denn underloh z'säge dasi 100 kilo koks debi hebbi zum verzolle :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• mich het er au usegno...

de in zurzach. kei ahnig was ddie für en vogel momentan hend :wand:

denn chunt er no, dass mit mim uswies öppis nüd stimmi, da de schinbar in italie als gstole gmolde seg....häääää ich nix schnalle.

denn het er e halb stund irgendwelches züg im rechner aglueged zum mer nachher sege er wüss immer nonig was los isch aber ich söll jetzte mal wiiter.

ach ja und denn het er no gfrägt öbi gras oder so e scheisse debii han. und ich antworte em ohni z überlegge: "aber sicher nöd mit em töff" und er fasst das natürli so uf als würdi susch kiffe.....

maaannnn....isch irgend so en junge schnösel gsi wo het müesse lerne wie mer kontrolle macht. naja wonem denn gseit han dasi medizin studiere und genau weiss was die verdammte droge alles so kaputt mached het er mer denn glaubt.

de erfahreneri zöllner isch defür umso fründlicher gsi. het mer d warteziit chli verchürzt mit rennstreckegschichtli. er fahri selber e 1000er blade vorallem uf de rennstrecki. seg grad wieder uf em pann ring gsi....*au will*

naja hoffe mal das wird nüd zur gwohnet. han kei luscht immer min blöde uswies usezsueche wenni über de zoll gange. isch immer es elends zügs.

ach ja und die erschte bilder sind ebe s "schauinsland" :grinning_squinting_face:

das isch de oberscht punkt vo de alte bergrennstrecki. nume halt nüd in richtig freiburg sondern uf die ander siite.

da gseht mer die paar nette kurve

[Blockierte Grafik: http://www.dfc-suedschwarzwald.de/images/Schauinsland2.jpg]

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (27. Juli 2007 01:28)

• hehe, ok denn hesch es du schlimmer gha als ich :winking_face: ich han ihm vo vornerein gseit gha er vergüdi nur sini und mini ziiit :winking_face:

het aber au nüt bracht :mad:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• naja was söll mer mache...

er mues es halt au mal lerne. emal de wo ich verwütscht han isch en afänger gsi.

susch wär er nämli no misstrauischer worde woni gseit han medizinstudent....

denn weli pruefsgattig het theoretisch de eifachschti zuegang zum drogeschränkli mit ganz härtem zügs :mad:

• bisch ruck zuck dete obe.

nimmsch eifach d B500 und bölzisch die deruf. wennd no weisch dass kei mändli mit em schöne mützli und spielzüg i de hand dete stönd bisch no viel schneller dobe.

aber isch eifach langwielig die huere b500 ufezfahre.
    also über standardroute zersch richtig bonndorf ufe hesch ca 1.5stund bis det here.