Fragen bezüglich Praktische Prüfung (A-)

  • Also ich grap nomal de alti Thread use ...


    Also wien ichs erwartet han hani kein Termin meh becho....


    Jetzt zu mim Problem, will das de scho de 2. Lehrfahruswies gsi isch (ja ich weis.... ich han mi mit 18ni nonig so fürs Töfffahre interessiert gha, han ja au kein gha zum ga fahre) und de jetzt abglofe isch ohni Termin, wends mir kein 3. geh, wasi nöd gwüsst han.


    Also min Bro het hüt de ga hole und den hetsi gseit, dasi keine bechum und alles nomal mues mache ...


    Die Damen vom Strasseverkehrsamt het gseit ich mues uf Züri und dert mit irgendöperem ga rede .... kei ahnig was ga rede, wirdi uf jede Fall mal am Fritig mache.


    Het öper vo eu schomal das Problem gah oder vo dem ghört??



    Ich hoff öper chan mir wiiterhelfe...

    Grüessli Patrick

  • gha zum glück nie, aber devo ghört.


    weiss nüd mit wem du da muesch go rede...hoffe dass keis guetachte bruchsch wie wenn'd d prüefig drü mal nüd gschaffed hesch. well denn würds di schnell mal 600stutz choschte zum mal bim verchehrspsycholog verbii z luege :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Naja ich finds jetzt fascht e bitzeli e frächhet.. ich han mi gnueg früe ahgmulde und die hend kein thermin gha.


    Weni gwüsst het das die so viel Ztue hend hetti mi sicher früener ahgmulede aber ich weis nur no bi mim brüeder er het sich ahgmulde und e wuche stöper het er de Termin gha.... isch zwar au scho es Jahr her aber glich.


    Naja ich gan mal verbi und den schriebi mal was druss worde isch..

    Grüessli Patrick

  • Also ich han grad vorher mitem "nette Herr" vom Strassenverkehrsamt ZH telefoniert.


    Er het mir für mini Situation folgendi Möglichkeite ufgseit:


    - Zwei Jahr warte und den en neue Beaträge
    - Es psychologisches Guetachte (MPU) erstelle (kosten rund 600 Stutz)


    Beidi Möglichkeite sind ja nöd so rossig... naja ich bin halt en Spezialischt zum i so Situatione zcho :wand:


    Han aber jetzt no churtz e frag, wenni jetzt en LFA für A1 beaträge, chani ja, wili B han ohni Prüefig umefahre (die Praktisch Grundschuelig hani ja scho gmacht) weni das richtig Verstande han.


    Also gömmer devo us das jetzt A1 han, au scho de Grundkurs chani mi den eifach fürd Prüefig A beschränkt ahmelde oder bruchi au wieder zerscht en LFA für A beschränkt (das weisi ebä nöd)


    Da het so en guete link: Der Weg zum 2-Rad-Ausweis



    Naja Frage über Frage...

    Grüessli Patrick

  • amelde chasch die scho aber d prüefig mache nöd.


    wenns ad prüefig gahsch denn wird das züg kontrolliert und wenn im lernfahruswies A1 staht aber du A- mache wetsch und mit em grosse töff atrabsch denn schickt er die grad wieder hei oder holt d polizei und denn chunt no es fahre ohni fahrerlaubnis dezue und denn hesch nume no d option sperri für 2 oder meh jahr.


    die einzig variante isch das verkehrspsychologische guetachte. hani ja scho gseit gha dass es uf das uselaufe wird.


    ufsätzli schriibe und chli plaudere. wennd nüd total hohl i de bire bisch, was sicher scho nüd de fall chan sii welld da ja halbwegs chasch schriibe, denn wird das keis problem sii. nume tür isch es halt :wand:


    mit anderne wort: wenns bald e streettriple söll werde (isch es hammer mopped, genau wie die gross speed triple) denn muesch die 600 stutz wohl als lehrgeld verbueche und denn sofort d prüefig mache

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Also das mit de A1 und A beschränkt häsch glaubs falsch verstande , mini Frag isch eingentli gsi, ob wemer vo de A1 uf A beschränkt umstiegt au ein Lehrfahruswies brucht ... aber das hets sicher glaubs ehh erledigt.


    Ja de Herr vom stva wird mer mal sone Lischte mit zueglassne Ärtzt schicke, den luegi das mal ah.. also Angst vo dere MPU hani jetzt gar nöd hehe


    Und die 600 Stutz oder wieviel au immer ... würd sege das isch en guete Grund zum Ufhöre rauche ... wenni dra denkt wieviel ich i zwei Jahr fürs rauche usgib ... :grinning_squinting_face:


    Naja ich halt eu ufem Laufende ... viellicht wird das am einte oder andere eh Lehr sie, sich nöd spaht ad Prüefig ahzmelde (bsunders wemer scho de 2. LFA het :mad: )

    Grüessli Patrick

  • muesch zumene psycholog oder psychiater?


    das chan denn under umständ en rechte choschteunterschied usmache.... de eint isch arzt de ander nöd :smiling_face_with_horns:


    also staht psycholOgisches oder psychiAtrisches guetachte???

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Also soviel ich jetzt am Telefon mitbecho han, muesi zum PsycholOg ganes Guetachte mache... ich gan aber uf jede Fall no am Do namitag uf stva albisgüetli ga nafröge... de am Tele hetmer nöd so de Idruk gmacht, daser druschunt...


    Also han es bitzeli googlet, han irgendwo glesse so so öpis um die 600 stutz choschtet....

    Grüessli Patrick

  • Also hab mich gestern kurzerhand für eine psychologisches Gutachten bei einem psycholog. Institut in Zürich angemeldet, und auch gerade einen Termin für den 11.9 bekommen. Das ganze Kosten 540 CHF (inkl. MwSt. :face_with_tongue: ) und dauert rund 2 Stunden, bin mal gespannt was da auf mich zukommt, :confused_face:


    :mad::mad:

    Grüessli Patrick

  • scheisse!!
    ich mues das au mache! de scheiss isch mitem grundkurs, zuegäh s erschte mal hanis verpasst (töff fast immer problem, suscht viel ztue gha) und den hani afangs november namal eine müese beaträge willi ja de winter dur au mues chöne fahre.


    staht doch i de unterlage wonen becho han, das mer en nur 2 mal derf beaträge! :wand: isch ja eigenteli klar aber das het me mir au chöne säge bevor ich ihn zum 2. mal beträit han!


    aber niemert büütet jetzt na grundkürs ah und allwäg au nanig im februar.



    frage kännt irgend öpper irgendeine wo das jetzt na macht? müessti de grundkurs suscht na öpper mache (allwäg nöd ihr sind ja alles alti säck) :grinning_squinting_face:


    :böse::böse::böse:

    max power ist der einzige mensch der beim squash die wand besiegte

  • also grundsätzlich isch es eso:


    Mit jedem Lehrfahruswis wo mer beatreit muesch de grundkurs nomal mache.. will de lehrfahruswis isch süscht nur 4 monet gültig. De reschte isch 2 johr gültig (VKU, Theorie, Nothelfer, Sehtest etc.).


    Wenn mer innerhalb vo 2 Lehrfahruswise ebe ke prüefig macht oder sie nid bestaht... denn wird en wiitere für 2 johr verweigeret.


    Wenn mer d autoprüefig het und A1 will mache muess mer nur no de grundkursmache und de het mer die, also ohni praktischi prüefig...wenn mer aber uf A- oder A will umstiege, muess mer en neue lehrfahruswis beaträge und vorallem aber: en praktischi prüefig mache!