Fragen bezüglich Praktische Prüfung (A-)

  • Hey Lüüt


    Han jetzt grad über Google euses Forum gfunden und han grad die erschte Fragen...


    Also churz zu mir, bin 21zgi und fahre schon sit fascht 3 Jahr Auto (bin bis jetzt Ahstädnig gsi ussert ei Verwahrnig wili 0.56 Promile gha han)


    Jetzt zu mine Frage:


    Ich fahr jetzt scho 1.5 Jahre mite Kawa ER-6N vo mim chline Brüeder ume und han mi die Wuche für die Praktisch Prüefig ahgmeldet.


    1. Im moment bini no uf de Wartelischte, wass passiert weni bis am 19.8 (den lauft de Lehrfahruswiss ab) kein Termin becho han? Chani de Lehrfahruswiis verlängere??


    2. Was chunt genau a de Prüefig? Also ich mein mitem Prüefer fahre isch klar, da machi mir auch kei Sorge. Aber mir muess ja no Brämstescht und so mache (ich weis nüm genau was alles, de Grundkurs isch au scho es Jahr her :face_with_tongue: ) hät da öper en link woni das chan nahluege??


    3. mini letscht Frage :mad: nach 2 Jahr A- chame ja A beaträge wie gseht jetzt das mit minere Verwahrnig vom Auto us?? bin glaubs es jahr üf bewährig?? und zelled die jahr mitem Lehrfahruswiis au dezue??


    So ich hoffe ihr chönd mir wiiterhelfe (hock scho den halb namitag im gschäft und bin am umegoogle han aber kei Antworte gfunde :hmpf: )


    Grüessli


    Patrick

    Grüessli Patrick

  • Musch halt bim STVA echli Druck mache, dass din Termin bis zum Stichdatum häsch, verlängere chasch IMHO nöd eifach so i dim Fall.
    Was für Manöver du muesch mache hanget stark vo de Location ab. Im Albisgüetli han ich müese Vollbräms, Spurgass, enge Slalom, Bergaafahre.
    Und die 2 Jahr gälted eh erscht ab dänn wännd die praktisch Prüefig bestande häsch, dini Verwarnig isch da egal.


    Aber nur so us Neugier: wieso fahrsch du so lang mit eme L ume?

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

    Einmal editiert, zuletzt von Boo ()

  • Ja ich bin scho uf de Wartelischte, also vo dem her ... ich het au scho eine gha am Di aber er het mir am 12i ahglütet dasi am 2 chönt ga und will ich in Basel schaff under de wuche wär das verdammt knapp worde.


    Ja ein Grund isch, dasi nöd so viel han chöne fahre will de Töff mim Bro isch und den ander, dasi ebä in Basel schaff und so nur am Weekend chönt ga fahre und e chli Praxis bruchtmer halt scho fürd Prüefig. Naja sTöfffieber het mi au erscht jetzt so richtig packt :face_with_tongue:


    Ich bin selber blöd dasi mi nöd früener für Prüefig ahgmulde han, aber naja suscht holi halt en neue choschtet ja nur 80 Fränkli ....


    ABer Merci für Antwort..


    Ah ja bevor ichs vergiss wieviel Meter sind Töggel bim chline Slalom usenand weiss das grad öper?? Wemer öpis Sorge macht den de huere Slalom

    Grüessli Patrick


  • also nor no zom säge du chasch nor 2 lehrfahruswis beaträge de 3. gänz der nömme! aber ebe met em 2. hesch jo nomol es johr ziit ond das wersch jo hoffentlich denn ned verhange!


    also kein vorworf oder so, ich han sälber de 2. weli de 1. es johr ond 4 mönet gha han :P! jäjo also vell spass no ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • warum warted ihr so lang biser die praktisch mached, denn müender doch nachher no lenger warte bis er d drosslig chönd use neh, ich hoffe ich han die praktisch 2 mönet nachdem ich en töff kauft han

  • jo scho aber mängisch send halt d omständ rächt scheisse!


    be mer esches wäge de RS voll id hose! han jo verchehrssoldat welle mache denn hätti d prüefig ned mösse mache ofem STVA! ond jo wies de zuefall halt het wölle händs denn ken verchehrssoldat meh brucht! :frowning_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Hypi
    du bisch eifach en fuule hund ts :winking_face:


    schande auf mein haupt ... jo ich weiss :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Naja bi mir isches so gsi das denkt han ja ich han ja scho no Ziit und es staht mi söll sich ein Monet vorher ahmelde, das hani au gmacht, aber ebä bin halt nöd de einzig wod Prüefig no die Season wend mache :mad:

    Grüessli Patrick

  • also im TG isches miner meinig no 2 m und in sg 2.5, stimmt das?

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • wiso mälded ihr eu nöd übers inet a?? det chasch luege wenns termine het und weli das na frei sind. den chunsch uf ke wartelischte und weisch genau wen das muesch ga. isch na praktisch vo de planig her.

    guns for show, knifes for pro

  • wiso mälded ihr eu nöd übers inet a?? det chasch luege wenns termine het und weli das na frei sind. den chunsch uf ke wartelischte und weisch genau wen das muesch ga. isch na praktisch vo de planig her.

    guns for show, knifes for pro

  • ja..die frag hani mir au gstellt und hasi welle so schnell wie möglich mache..s prob ish nach 2 mönet kennsh sozsäge no nix vu dim töff...und au ned sis verhalte..du bruchsch eifach chli fahrpraxis

    Listen to many, speak to few

  • Zitat

    s prob ish nach 2 mönet kennsh sozsäge no nix vu dim töff...und au ned sis verhalte..du bruchsch eifach chli fahrpraxis


    Das isch ein Grund und weg de I-Net ahmeldig, ich han min Fötzeli wo de Code drufstaht verlore :wand:

    Grüessli Patrick

  • Zitat

    Original von Berchti


    Das isch ein Grund und weg de I-Net ahmeldig, ich han min Fötzeli wo de Code drufstaht verlore :wand:


    chasch eifach bim strasseverkehrsamt alüte und sie schicked dir en neuie