progi zum videos z'schniide

• de titel seits, sueche es progi mitdem ich videos chan schniide und den wieder zämesetze, weni richtig gseh han chani mitem ulead video studio nur de schluss und de afang cutte aber nid einzelni chlini vids mache woni den wieder zämesetze... irgend en idee... ?!?

PS han mal d'vids in slowmotion aglueged vo eusere kurvefieberfahrt... ich säg nur eis: CHRANK!!! :grinning_squinting_face::smiling_face_with_sunglasses::grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• imm zytraffer gsends abr au nid leid us :))

wägem progi, i hät jeze ufs ulead tippet (has zwar sellber nid, abr en kolleg, und dä meint s sig guet)

und süsch das vo windows, de movie maker :face_with_rolling_eyes: mit däm chöntsch sache useschniide

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Zitat

Original von V|RuS
    de titel seits, sueche es progi mitdem ich videos chan schniide und den wieder zämesetze, weni richtig gseh han chani mitem ulead video studio nur de schluss und de afang cutte aber nid einzelni chlini vids mache woni den wieder zämesetze... irgend en idee... ?!?

PS han mal d'vids in slowmotion aglueged vo eusere kurvefieberfahrt... ich säg nur eis: CHRANK!!! :grinning_squinting_face::smiling_face_with_sunglasses::grinning_squinting_face:

ich benutze amigs PINACELADE oder so für mini mini-DV verschnitts, oder has amigs bruucht, isch ächt eifach und würkt proffesionel.. :]

-=[CARPE NOCTEM]=-

• das das meint google zu pinacelade:

Meinten Sie: PINA COLADA :face_with_rolling_eyes::]:grinning_squinting_face: wie heisst das teil jetzt genau... ?

vo ulead hani e light version nr. 6, mues wohl mal die neust version zieh... :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• jo do gits gnueg. min favorit isch adobe premiere(mini lieblings funktion isch filmstrip //chasch jedes einzelne frame bearbeite :] ), und ulead.
    wenn es aber nu drum goht en cut zmache, ohni grossi effects und drum und dra, denn suech doch irgend eh freeware, die gits wie sand am meer. suäch mol i de download sektion vo CHIP oder PC-TIPP . döt findsch so krams---- :grinning_squinting_face:

• oder de windoof movie maker.. muesch eifach version 2 abeladä.. isch no guet zum so schnäll schnäll ohni groos wele proggy funktione uswändiglärne es clipli mache :winking_face:

• We me es aständigs Betriebssystem het gits ou na MainActor und Broadcast2000 :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• yup vo main actor han ich au scho ghört sig no guet.
    i han mol mit ere test-version vo pinnacle mol chli ume "gschnitte" isch au würkli z'empfehle.
    aber nid das ihr mir die türe program jetzt alli kaufed :grinning_squinting_face:

und fascht vergesse für mac gits no final cut. da isch au hammer. gits au echt eh version für windows`?? linux??? no nie glueget