OT, ich weiss, aber cedi, was isch denn das für e e-mail i dim profil?
Nickname?
-
-
Die vo sim Vater^^
-
Min name esch au klar vom Film Hannibal
aber dört wo ich mech ha wölle amälde häts Hannibal scho gää auso Hanni-balGreez Mige
-
-
Wo ich im 98 scho cablecom han ka sprich standleitig so säge
bin ich im icq immer online gsi und ihregendwie het me mich immer gfragt ob ich en server han und so han ich när der name server uebernoEigentlich han ich frühner no 2 anderei geili nicks ka
1. Suchard
2. Neutraler
-
Milan gleich Milan
-
Zitat
Original von SERVER
Wo ich im 98 scho cablecom han ka sprich standleitig so säge
bin ich im icq immer online gsi und ihregendwie het me mich immer gfragt ob ich en server han und so han ich när der name server uebernoEigentlich han ich frühner no 2 anderei geili nicks ka
1. Suchard
2. Neutraler
Pizza-Sigi wär en guete für dich!
-
ja ihr chömet ja nümme zu mir cho pizza ässe
-
Min isch ziemlich dämlich, aber bin halt nümä wäg cho dävo. Diä wos nöd wüssäd, er hät mit äm Film F&F ztuä...
-
hmm... eigentli us verschiedenene Egge ... erschtens im Chrieg, so han scho chli de übername übercho, well ich meischtens chli 'müll' i de bire ha und nume seich mache
de fahrlehrer het gmeint, so wie ich fahre müess mer all warne und drum muess i s'L dra lah ... und L = Lümmel ... also han i normalerwiis sit velne johr es L dra ... au uf de rennpischte ... schlussändli bin i immer no am üebe
-
Zitat
Original von Mercutio
OT, ich weiss, aber cedi, was isch denn das für e e-mail i dim profil?Daniel, das isch min zweite vorname