Nickname?

• Eigetli gits no witzigi Näme do ine. Wär mol no interessant z'wüsse we ihr uf das cho sind?!

Bi mir chunnts so, dass mir bim schaffe di eine "Denüüs" säged, den het sich das uf mini Kollegin übertreit, wo mir jetzt "Nüüs" seit (ja früehner mol "Niis") und jetzt eifach chli andersch gschribe -> Nues

90 isch halt min Jahrgang :smiling_face:

Bi mol gspanne was bi eu für Gschichtli füre chömed :winking_face:

• mine het "tradition" wo sich min brüeder zzum ershte mal en email adresse gmacht het ( und ich gspannt dehinder gsi bin, han internet detzmal na ga rnix kennt ) und obelix igeh het, was denn schlussendli scho vergeh gsi ish, also hetter chli im zimmer umegluegt und en fläsche mit de ufdruck "wheeler" ( velomarke ) gfunde und het das gno..i han mich dem name denn eifahc bedient!

Listen to many, speak to few

• 1. hämmer sonen thread schomol gha aber esch jo egal :face_with_tongue:

ond

2. min name chonnt vom zocke! -=TS=- esch min clan woni gröndet han em counter-strike source :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• und da währi no de link derzue:

Nicknames

min nick chunt no vo de IRC-Chat Ziite her... damals *fg* bini mit |^_^| unterwägs gsi, den mit V|Ru$ und no chli später mit V|RuS und irgendwie isch den de name bi mir hange blibe...

DAS sind no ziite gsi.... höhö :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Zitat

Original von -=TS=-
    1. hämmer sonen thread schomol gha aber esch jo egal :face_with_tongue:

ond

2. min name chonnt vom zocke! -=TS=- esch min clan woni gröndet han em counter-strike source :P!

Die cheibe zockers :winking_face:

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Zu mim Nick ghört es chliises Gschichtli.

En Kolleg vo mier het emal versuecht mich z verschrecke, wie mer das halt eso macht mit eme luute "Buuh", oder englisch "Boo". En wiitere Kolleg het denn no es "...ck!!" aaghänkt. De Gäg dra isch, dass ich mit Nachname Buck heisse.
    Isch irgendwie völlig bescheuert, aber sit do bini für Insider de Boo :mad: .

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Jo min Nama händ apaar jo au scho errota:)

Vu rechts noch links glesa: Boarderin

Do i sit kli uf sehr gern uf dr Pista gsi bin (soll heissen: jeda MI Nomittag direkt noch dr Schual, jeda SA und SO egal was für Wetter, mi het ma nur uf dr Pista atroffa)
    Tja, zerscht uf da Ski, denn uf Snowboard und Ski abwechsligswis und schlussendlich ganz uf Snowboard umgstiga bin. Daher Boarderin = mis Winter-Hobby :grinning_squinting_face:

Und damits abiz cooler usgseht, hani ain Buachstaba gross und dr ander kli gschriba..:D

Ganz tüfsinnig, ha? *lol*

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• hmm, do bin ich jo seeeeehr langwilig :smiling_face:

michi = min vorname

und r6, naja selbsterklären :grinning_squinting_face:

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• haha jo sorry, die ziete woni mir eigeni nämä gib sind vebie :grinning_squinting_face:

höchstens bi dä online games woni spiele (ogame) heissi nöd so :grinning_squinting_face: haha

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!