Ziend eus das mal ine....
Wenns bi BMW ned haut i Sache Konstruktion, chauft mers halt
http://www.press.bmwgroup.com/….nsf/fwPressemeldungFrame?readform&docid=C17FB5C52814E9E4C125731E002DFACA
Greez a alli
fist
Ziend eus das mal ine....
Wenns bi BMW ned haut i Sache Konstruktion, chauft mers halt
http://www.press.bmwgroup.com/….nsf/fwPressemeldungFrame?readform&docid=C17FB5C52814E9E4C125731E002DFACA
Greez a alli
fist
ich chan de link ned alugege:(
http://www.mz-web.de/servlet/ContentServer?pagename=ksta/page&atype=ksArtikel&aid=1184833575028&openMenu=987490165154&calledPageId=987490165154&listid=994342720546
hmmm gaat irgendwie ned.....kümmere mich drum
greez
Jetzte funktionierts mit'm Link...
Esch doch au mol öpis, eifach irgendwo her chaufe we mers selber nid chan
ZitatOriginal von nues90
Esch doch au mol öpis, eifach irgendwo her chaufe we mers selber nid chan
naja selber nüd chan würdi mal nüd meine.
doch es isch sicher billiger für BMW schnell husky z chaufe als e eigni abteilig ufzbaue für liechti sportenduro's. sind ja nume grad 240Mitarbeiter und es chlises werch. das choschtet so en grosskonzern wie BMW nüd alli welt
ZitatOriginal von nues90
Esch doch au mol öpis, eifach irgendwo her chaufe we mers selber nid chan
hm... also 450er Hardenduro vo BMW isch serieriif und Husky blibt als Firma inkl. Mitarbeiter so bestah. Es gaht wohl weniger drum es Knowhow z'chauffe, sondern e funktionierendi Infrastruktur und d'Ressource....
Fazit sich eifach, das dlüüt das BMW offroadzüügs gar ned chaufed, wils:
1. Vil ztüür isch
2. Huere schwach isch für das was choscht
3. Wils eifach e Harrymarke isch
Greez
ztür ja, aber de reschte...
fahr mal e hp2 megamoto und du wirsch gseh was dini KTM für e luftpumpi isch
Nüt Luftpumpi!
Bin die Probegfahre, de gröschti schrott.....
Usserdem verdammt schwer und huere kippig wegem Boxer. Amene pass würde ned wette druf......
Aber das gsend BMW Fritze ebe andersch logischerwiis
Gruess Kevin