• so, wünsche eu allne schöni summerferie die wo händ. gnüsseds töffwätter chli und fahred ahständig :ugly::engel:

gange morn für 2 wuche in süde nach mauritius go kite :grinning_squinting_face:

tschösss

• schöööön. viel spass und schöni welle und guete wind

wott au.

han morn prüefig über psychosoziali medizin :wand:

doch denn hani au ferieeeeeeeeee

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• viel spass, wot au mol kite :smiling_face:

gange erst am 25. august id ferie, denn däfür 2 wuche :grinning_squinting_face:

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• wünscha au schöni Feria! Mini gönd ez laider scho zu ende... *snieff* :grinning_squinting_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• bin etz au grad vonere wuche lugano zruiggcho..s wätter ish aifach perfekt! ( gsi ! )

Listen to many, speak to few

• fahre hütt abig am 7bni ab...

rimini - ds assi schwyyzerpack isch unterwägs.. :prost:

Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

• jo demfall au vell spass ;)!

ich ben jetzt höt vo de RS zrogg cho ond han jetzt au paar woche ferie :D!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• sodeli, ich flüüge zwar erscht am 16te aber ich verabschiede mich glich jetzte scho, suscht vergissis nämli. ich flüge uf ängland für 2 MÖNET :face_with_tongue: aber müänd nid ihversüchtig werde. es sind nid würkli Feriä. ich mache en Sprachkurs. bi dänn am 15te Oktober wider da. Ich wünsche eu allne e schööni Ziit und tüänd nid zwüäscht.
    ich wird mich in ängland au versuäche zbeneh... :engel:

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost: