Lernfahrausweis weg



  • wenn en lehrfahruswiis ablauft und mer en nümme verlängere chan muemer 1 jahr warte zum de neui a fordere, au muemer theorieprüefig nomol mache seinzige wo blibt esch de vku und de grundkurs


    be der nemmets de lappe für 2 jahr weg wend glück hesch ; alter und schleime i form vo ( ja benn zum erschte mal gfahre und hesch no ned so fel erfahrig und gsesch de fehler i den chunts milderer.


    aber ebbe esch halt scheisse gloffe..


    mal luege was usssechunt


    schribsch mal inne was ussecho esch..


    greez

  • hmm... jo chas geh.. gäll!!!


    also etz mal a alli wo schribät er segi en unzuälässigä unverantwortlichä typ... also i nim etz mal ah d strecki isch grad xi??? ja!!! ok,.. also dän wet ich mal einä wo no niä gas geh hät xeh??? törfsch di meldä.. aber bitte nur lüt unter 35gi!!! dankä :smiling_face_with_horns: (nöd bös gmeint!!!) i find jedä do wo ä strassä fahrt hät scho viel viel viel dä schlimmer fähler gmacht.. i bi überzochä.. wiä zb. z schnell inä rechts kurvä.. oder kurvä gschnittä.. oder z schnell innerorts gfahrä...
    also i finds nöd recht vo eu en so go fertig machä...
    er hät än fähler gmacht und xeht en ja au..
    es isch scheisse xi..und ja.. verallem wämmer s erst mal uf ämänä töff hockt... aber au i ha s erst mal chli gas geh.. isch hald scho gail im gägäsatz zumänä roller... aber mir isches dän zerst drum gangä dä töff in griff z becho... !!!
    aber ebä.. zrugg zu ihm...


    dä lernfahruswis chasch du 2mal pstellä.. das heisst churz nachänand.. bim 3tä mal muäsch 2jahr wartä... wen dir dä L abglofä isch und du dä grundkurs scho gmacht häsch törfsch namal an kurs... d theorie muäsch sich nüm machä.. also normalerwies nöd.. !? bini mir nöd 100pro sicher.. usert häsch scho d autoprüäfig.. dän sicher nöd!!! d buäss wot überchunsch isch dim lohn apasst...und i dänk nöd das dä uswis 2jahr wäg häsch..sondern i dänk so zwüschät 6-12mönät!!! bisch ja nöd psoffä gfahrä... häsch dä überblick gha (strass)!!! häsch anderi gfördät?? gägäverkehr?? sind alles pünkt wos i dim verfahrä beachtät!!!


    greec greenvr6

  • Zitat

    Original von greenvr6
    d buäss wot überchunsch isch dim lohn apasst..


    waaas? stimt das?

  • Zitat

    Original von Hannes


    waaas? stimt das?


    Jop stimmt. Naürlich gits e underi Gränze wo mer immer mues zahle. Aber bime Uuswiisentzug chunnts ufs iikomme a wievill dass mer no mues drufzahle.


    Im Ordnigsbuessebereich sind d "Tarife" fix.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Jaja...die stross keni, wohne fasch dra...das isch immer blöd wens ir 2 Kurve schtönd =(
    dueschmer voll leid...möpmöp weg fahrrad her