Lernfahrausweis weg

  • Zitat

    Merci vielmal und lönd eu ned verwütsche es isch trurig wen meh sech ned uf sini Maschine chan setze....


    sorry aber mit dir hani ez überhaupt kei mitleid!!!! bi 140km/h mit L und gmieteter maschine.... huiii.... :wand::wand::wand:8o ... naja da isch scho wieder fascht zum lache... wie chan mer nur.... :hmpf:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • ich glaub wenn du scho en andere uuswiis hesch wod theorieprüefig bruchsch. sprich kat. a denn muesch si nüm mache. susch scho.

    guns for show, knifes for pro

  • also ich schlüss mich da voll und ganz am bösci sinerä meinig ah! cha da nur dä chopf schüttle....eifach unglaublich so was! da hani ächt au kei mitleid

  • Vergesseds....So wis usgseht will er nüt me wüsse vo eus :grinning_squinting_face:




    Greez

  • Bin zwar au scho blitzt worde, aber nöd us söttigne Sache wie Topspeed teste. Hetsch au i de meiste Fore chöne go nacheläse dass t 25kw Ninja, R6, GSX-R, CBR und co. ca. 160-180km/h laufed;-)


    Soviel ich weiss, ischs eso, dass wänn de Lehrfahruswis ablauft (egal us welchne Gründ) du ersch wieder en neue nach 2 Jahr afordere dörfsch.
    Bim Kolleg ischer ebe au abglofe un de chan jetzt 2 Jahr Auto fahre :face_with_tongue:


    Anyway...

    Einmal editiert, zuletzt von Chaos ()

  • Uiuiui, 140, Wahnsinn bin schockiert :mad: .


    Ich han dazumal s Glück gha, dassi in Töff neu gha han und ihn zerscht han müese iifahre. Suscht hetti mit Garantie mal richtig Schub geh(obwohl ich mues zuegeh dass ich nöd grad en Speedjunkie bin) . Isch nur nöd so schlau gsii, dass er d Strecki vorher nöd abgfahre isch zum d Lag checke.
    Tja, so schnäll chas gah und mer isch es Wiili z Fuess underwägs.z


    Immerhin isch jetzt offiziell bekannt, dass e drossleti Ninja mindeschtens 140 lauft :face_with_tongue: .

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Boo: ja i maches au so..meishtens fahri en strecki hi und denn wiedr zrugg mit es biz meh als erlaubt umd d luege öbs blitzt ( ide nacht etz mal ) und denn chamer au mal chli meh geh, aber das au nur mit mas, i wür nie en 140 ide 80ger deruff ha, höchschtens 110 odr so ( meh macht jo wohl au nid spass..d beschlünigung isch jo s geile nöd de speed )




    btw: Wemer jetzt z.b uswiisentzug het oder Kein uswiis, ishes mögli eifach ufne rennstrecki go fätze? ha gmeint die verlanged det au uswiis und so

    Listen to many, speak to few

    Einmal editiert, zuletzt von Wheeler ()

  • Zitat

    Original von Wheeler
    btw: Wemer jetzt z.b uswiisentzug het oder Kein uswiis, ishes mögli eifach ufne rennstrecki go fätze? ha gmeint die verlanged det au uswiis und so


    fahrsicherheitstrainings NEI


    aber richtigi rennstrecki keis problem. bruchsch weder uswies no en zueglassne töff.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener




  • Nei sorry aber für dech hani leider kei Mitleid... Ich hoffe das du us dere sach was lehrsch wenn ned besch sälber schold



    Greez Mige

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Zitat

    Original von Wheeler
    i wür nie en 140 ide 80ger deruff ha, höchschtens 110 odr so ( meh macht jo wohl au nid spass..d beschlünigung isch jo s geile nöd de speed )


    jo mit 34PS scho. Aber wart mal bis dini Mühli offe isch :evil2:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Zitat

    Original von DonBosco


    fahrsicherheitstrainings NEI


    aber richtigi rennstrecki keis problem. bruchsch weder uswies no en zueglassne töff.


    Falsch. Bi ame Fahrsicherheitstraining gsi ohni Uuswiis und mitme Töff wo nid iglöst gsi isch. Ok, es isch uf AdR gsi, aber als Fahrsicherheitstraining deklariert.

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • hundertvierzg mit em miettöff? vermuetlich hesch jetzt es paar sache glehrt:
    1. fahr ned 140 mit em L
    2. fahr ned 140, wenn ned weisch ob bulle det stönd
    3. fahr ned 140, wenn zum erschte mal uf eme richtige töff hocksch.
    4. wenn punkt 1-3 missachtisch, schrieb das nie ines forum :grinning_squinting_face:


    tja, ich chas nahvollzieh, dass mer mal wett chli gas geh. hesch jetzt eifach päch gha. mitleid hin oder her, d'konsequänze muesch jetzt eifach träge.
    de punkt isch, dass mer sich uf em töff eifach muess chönne beherrsche, au wenns no so reizt zum gas geh. ich ha das au nie bsunders guet chönne, aber je älter mer wird, umso eifacher wirds :winking_face:


    schriib aber doch gliich na, was es denn tatsächlich geh hed.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Boo: jaaaa i weiss dases en derbe unterschied wird si vo 34 uf 118 odr so, abr i denk ( i hoff ) dasi mi 90 % vode zit undr kontrolle chan halte :evil2: arrr

    Listen to many, speak to few