Frage zu A1

  • Zitat

    Original von X-Limited
    aso muni de PC zersch abstelle denn smodem usstecke und denn wieder istecke und denn de PC ischalte?
    oder chani das au usstecke wenn de PC no lauft?


    muni alli dateie uf de CD brenne oder chani die au im Ordner inne starte?


    du muesch NUR s'modem usschalte und wieder ischalte! :ugly: so kriegsch e neui ip über! es goht viellichi ochli länger bis d'internetverbindig wieder stoht!


    i erklärs dir nomol ganz:
    1. du ladsch do alli die dateie abe und spicherisch sie i en ordner.
    2. wenn no kei winrar häsch, ladsch dos do abe! denn ganz normal installiere.
    3. du gosch i de ordner ine, wo sich alli die dateie befindet wo du abeglade häsch.
    4. rechtsklick uf part1 --> "entpacken in [name]"
    5. denn muesch warte bis die dateie entpackt sind.
    6. machsch de ordner uuf, wo gad entpackt worde isch.
    7. brennsch die *.bin-datei uf e cd! (e schnelleri alternative gsesch witer une)
    8. gosch in arbeitsplatz und tuesch d'cd starte.
    9. LERNE, LERNE UND NO MEH LERNE! :grinning_squinting_face:


    alternative zu punkt 7:
    ladsch do da programm abe und installiersch es ganz normal. denn machsch es uuf und erstellsch e neus virtuells laufwerk.
    jetzt gosch i de ordner wo die entpack *bin-datei isch und machsch en rechtsklick druf --> öffnen mit --> "mount files with virtual clonedrive"
    jetzt söts sofort starte! :grinning_squinting_face:


    mfg
    Asskicker©

    :evil2: :smiling_face_with_horns: #*#*-->>Hang Off OrDie<<--*#*# :smiling_face_with_horns: :evil2:

  • Zitat

    Original von Hannes
    vilicht het er jo e fixi ip so wie ich???


    i bi jetzt eifach emol druff gange, dass er, wie di meiste, e statischi ip het. :winking_face:

    :evil2: :smiling_face_with_horns: #*#*-->>Hang Off OrDie<<--*#*# :smiling_face_with_horns: :evil2:

  • nei mir hend scho e statischi!
    isch jetzt au ohni abhenke gange :grinning_squinting_face:
    denn werd is uf de ander PC lade mit Brennwerk unds brenne merci viel mol gell :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • für da Winrar muss i zahle :böse:
    mir hend zwor swinzip aber es isch jo e RAR datei, was sell i mache??
    bedüütet shareware ned das mer es es paar tääg probiere derf????

  • isch jetzt au egal i has abeglade!!
    und die Bin Datein (603Mb gross) uf CD brennt
    CD usegnoh wieder inetue!
    aber wie chani sie ufm Arbeitsplatz starte?
    ufm Vista giz ''Arbeitplatz'' gär nümm

  • Zitat

    Original von X-Limited
    isch jetzt au egal i has abeglade!!
    und die Bin Datein (603Mb gross) uf CD brennt
    CD usegnoh wieder inetue!
    aber wie chani sie ufm Arbeitsplatz starte?
    ufm Vista giz ''Arbeitplatz'' gär nümm


    also s'winrar chasch uf ewig benutze, es chumt bim start halt eifach so e nervigi meldig! s'programm chasch aber mit allne funktione benutze! :winking_face:


    wer het scho s'vista... :wand: :wand: :wand: :böse: :kotz:
    aber machs so: trucksch uf dinere tastatur d'windows-taste und "E"! :winking_face: denn chumsch automatisch in "arbeitsplatz" :winking_face: (ha vergesse wie de im vista heisst... :hehe:)


    und wenns mit de cd nöd funktioniert, probiersch es halt mit de alternativmethode!


    mit welem programm häsch die *.bin-datei uf d'cd brennt?


    also i has teschtet! bi mir tuets!

    :evil2: :smiling_face_with_horns: #*#*-->>Hang Off OrDie<<--*#*# :smiling_face_with_horns: :evil2:

  • ka mit mit dem wo druf isch bi vista!
    uf de CD isch den e *.bin Datei gell!!
    die CD hani aso abe an XP gnoh und au uf Arbeitsplatz aber i es stoht gar nüüt vo wege starte was muni denn gnau drucke rechtsklick oder was?


    aso bi vista heisst de arbeitsplatz Computer!
    und isch in etwa sglich wie XP nu halt anders design

    2 Mal editiert, zuletzt von X-Limited ()

  • Zitat

    Original von X-Limited
    ka mit mit dem wo druf isch bi vista!
    uf de CD isch den e *.bin Datei gell!!
    die CD hani aso abe an XP gnoh und au uf Arbeitsplatz aber i es stoht gar nüüt vo wege starte was muni denn gnau drucke rechtsklick oder was?


    aso bi vista heisst de arbeitsplatz Computer!
    und isch in etwa sglich wie XP nu halt anders design


    da mit em arbeitsplatz isch mir au scho klar gsi! :winking_face: ha nur nöd gwüsst, wie das de unter vista heisst!


    wenn du d'cd richtig brennt häsch, chasch sie wie jedi ander cd starte! :smiling_face: d.h. du tuesch d'cd isch cd-rom laufwerk machsch de arbeitsplatz/computer uuf und tuesch d'cd doppelklicke! :winking_face:

    :evil2: :smiling_face_with_horns: #*#*-->>Hang Off OrDie<<--*#*# :smiling_face_with_horns: :evil2:

  • hmm denn hanis verhängt!
    wenn i doppelklick uf das laufwerk duen denn öffnets im Explorer und die .bin Datei chunt füre
    und wenn i die datei doppelklicke denn chunt de assistent wo frogt mit welem Programm ich das öffne will :wand:

  • Zitat

    Original von X-Limited
    hmm denn hanis verhängt!
    wenn i doppelklick uf das laufwerk duen denn öffnets im Explorer und die .bin Datei chunt füre
    und wenn i die datei doppelklicke denn chunt de assistent wo frogt mit welem Programm ich das öffne will :wand:


    lad do da programm abe! denn installiersch es und führsch es uus! jetzt muesch die *.bin-datei ageh und denn uf cd brenne! :grinning_squinting_face:
    du häsch ebe nur s'file uf d'cd druftue anstatt s'image! :ugly:


    häsch viellicht msn? wär nämli viel eifacher :mad:

    :evil2: :smiling_face_with_horns: #*#*-->>Hang Off OrDie<<--*#*# :smiling_face_with_horns: :evil2: