Schutzkleidung

• STREETFIGHTER

Leder und Textil hend vor und nachteil....so vowege Wasserdicht und heiss im Summer und und und....

Würklich gueti Textilchleidig schützt nöd schlechter als Leder. Obs gueti Wahr isch erkennsch meischtens da dra, dases sicher gliich tüür isch wie Leder.

Bi beidem isch eifach extrem wichtig dases 100%ig passt....suscht chasches grad sii lah.
    Wenn Leder z.B z'gross isch chas der bim ruschte Falte geh...und alles was a Fleisch i dere Falte isch scherets der suuber ab....

bi zrossem Textil sind denn d'Protektore eifach irgendwo

Ganz leid isch au Motocross Protektorehemd und nür gschiids meh drüber...denn schlahsch der zwar nür uf aber es brennt der das Netzlizüg wunderbar ine.

Stifel isch i jedem Fall besser willer der s'Schiinbei au na schützt

Einmal editiert, zuletzt von Neeri ()

• Ha Töffjagge, Häntsche, Helm und gueti Schueh au immer a, aber fahre meischtens mit jeanshose...
    mier isch vor zwee täg au de töff inere nasse verdräckte kurve mit 60 wäggrutscht und ha eiglich rächt glück gha... töff isch unter de leitplanke hange blibe und a mier heds au nur d jeanshose verrisse :-D, will das meischte gwicht vo mier e ufem lädärtschöpli glande isch.. :grinning_squinting_face:

trotzdem wird im winter de au es lederkombi boschtet...

achja wer äbä meint jeanshose sig das dümschti und so wiiter, söll mier mal es föteli schicke, wos anu duezumal mit läderhose ufem töffli ghocke sind... Unfäll chönd immer passiere, mer chas schlächt vermiede, aber mer cha d folge guet vermindere.

mit mim itrag wett ich de nid d "jeanshosefahrer" i schutz nä oder so, findes sälber au nid alzu schlau...

Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

• Ich mein äs muäs jedä selber wüssä, ich wünschä aifach keim schlechti Erfahrigä...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Also Jeans send scho gliichguet wie ohni Kleider... woneg umgheit be met Jeans hetsmer efach dHose oberhalb vo de Kneu abgresse... de hani es 2cm tüüfs Loch im Fleisch gha... Nene das bruuchi nömm.

Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

• Han aso am Weekend na en Pseudotöfffahrer gseh wo wunderbar da zum Thema passt.

Töff: Schwarze, optischhalbtodtunete ultrakreischluute grausamundhörtnöduf wasweissich joghurtbecher

Fahrer: Jethelm + Badhose(hauteng :))....Ausrüstung Ende

Ja würkli nur Helm+Hose...barfuess...

• Wiso? De Töff chan ja nüt defür :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

Per exgüsi nebeane fahre und uf de nackt fuess stah mit de Stahlspitze vom Motocrossstifel hani mer überleit.....aber has denn siiglah....

• oder mit em auto ihn liecht tuchiere dases ihn leit :evil2: für sini krankechöschte müesst mer denn nämi nume begrenzt ufcho, wege sinnere grobe fahrlässigkeit vo fehlende schutzkleidig.

• Naja....sini Heiligschöschte sind vermuetlich ehner e Lapalie gegenüber dem was der blüht wenn extra eine umfahrsch. Das hät denn mit sine Chleider wenig ztue.

Ich ha mi na gfrögt wie das ächt gsii isch....bi dere Bruethitz barfuess uf de glühig heisii Asphalt stah...und chasch ja nöd umetäbele.....

• Ja, die Leuts lehreds nur so, indems fall andersch uf dfressi gheied und de halb Chnoche duregschliffe hend.....
    Vorgester au wider: Moto Guzzi mit Gespann. vater und 2 Söhne mit Badhose und finke und T shirt am fahre.....Unverantwortigslos sowas :wand:

Greez

Einmal editiert, zuletzt von fist Alpha ()

• Zitat

Original von fist Alpha
    Ja, die Leuts lehreds nur so, indems fall andersch uf dfressi gheied und de halb Chnoche duregschliffe hend.....
    Vorgester au wider: Moto Guzzi mit Gespann. vater und 2 Söhne mit Badhose und finke und T shirt am fahre.....Unverantwortigslos sowas :wand:

Greez

also gspann findi jetzte nöd so schlimm. bis derte umgheisch muesch scho recht dumm tue

• Sisch gliich ein Sohn hinderem vater ghocket. Usserdem isches egal, scha di genau so useschlüüdere....

greez