Schutzkleidung

• Zitat

Original von Nitro
    Ich han amel Helm und Nieregurt ah, Nieregurt hebet wenigstens d Innereie zäme falls di litzt..

ne quatsch, han au meistens alles komplett ah, usser wäni dä töff us dä garage hole zum chli schruube odr pützle :face_with_tongue:

wuah säg nüt, de fründ vo minere schwöschter und sie fahred im summer amigs eso umme. es sig ja numme en 125er nsr. ich chum amigs fascht chritz über wenni da gsehne :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• ebe es get eifach lüt wo kei ahnig händ vo töfffahre!

ebe i mein hesch scho mol öpper ofeme roller met schotzchleidig gseh? ... vellecht eine, 2 gsehsch mol metere töffjacke ond so! debi legge die mängisch au scho easy id korve ond es cha sie au nor wäge chli cheselstei wo sie ned gsähnd bös ofd schnore haue bzw. ebe eifach halt usrötsche ond schön am bode schlife!

vo dem dass jo ergend en andere verchehrsteilnehmer i sie iefahre chan wämmer shco gar ned rede!

aber d logik vo vellne lüt esch eifach die ==> roller ond z.t. au 125er send jo gar noni so brutal dasmer en schotzchleidig mössti träge :wand:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• ich han immer alles ah (Ledereinteiler, Motorradstiefel, Nierengurt, Rückenprotektor, Motorradhandschuhe, Helm, Halstuch), ussert, s'halstuech lani weg wens eXtrem heiss isch.

sogar ufem pocki fahri nur mit de volle usrüstig!!!!

.... bi doch nid blöd....

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

Einmal editiert, zuletzt von V|RuS ()

• Also ich bin der Meinig, das immer die ganzi Usrüschtig zum Fahre agleit söll werde! Ok, i leg amel für i dBruefschuel dHose ned a (10km Wäg) Has es wili lang gmacht und denn gmerkt, dasi vil zheiss han. Aber andersiits lieber zheiss als abgschliffeni Bei...... 8o
    Es sind immer die zuefäll, wo mer uf dSchnurre gheit, usserdem muessmer ned emal selber dSchuld si.....
    I finds eifach en Witz, wenn sich Lüüt e riese Ragete chaufed und am Schluss kei Stutz meh hend für e Usrüschtig! :wand:
    I gses au immer wider, geschter zu genüge. Zwei Ninjafahrer mit fladdernde Hose und T Shirt, Flipflop Schlarpe und kei Händsche....Die lehreds nume, bis uf dschnurre gheied........
    Also Usrüschtig go chaufe und denn am Gaskabel riisse....... :smiling_face_with_horns:

Greetz

• Mir si vor öppe 4 Wuche 6 oder 7 Type mit Sportmaschine begägnet. Alli ZH-Nummere bi üs im Bärnbiet....

D Fahrer si ähnlich bekleidet gsi wie ig, sprich Turnschueh, Jeans, T-Shirt... Mit eim Unterschied, ig bi im Chare in gsässe.

S git also gnueg Deppe, wo nid nume mal äbe mit ihrer Sportmaschine is nächschte Strassecafe fahre, sondern ou es paar Kilometer witer wäg i settiger Kleidig. Aber guet, genau settig Lüt bruchts... Damit em Don Bosco und Konsorte ou bi eigentlich harmlose Stürz nid d Arbeit ugsgeit :mad:

• d arbeit gaht sicher nie us. nume sind das denn eifach überstunde wo mached dass selber nüd zum fahre chunsch :böse:

aber es stimmt scho es isch momentan in züri en rechte run uf die neue GSX-R modell. vorallem wennd chli richtig altstette fahrsch begegnisch jede menge vo meischtens "L" fahrer wo sich e 600 k6 oder k7 kauft hend mit de neuschte teili ufpimpet aber druf hocke düend sie i jeans oder churze hose und raced vo eim liechtsignal bis zum nächschte.
    da warti eifach nume druf, bis so eim mal d vorfahrt gno wird. dann machts nämli ordentli rumps und aua.

aber was mir wenigstens no positiv ufgfalle isch isch dass im schwarzwald doch immerhin nüd sehr viel ohni schutzusrüschtig umefahred. also gsehnds immerhin ih, dass wenns schnell kurve fahre wennd vielicht doch lieber es kombi aziehnd.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Muesch aber ou gseh, dass sich die Gruppe meischt dr Töff nid kouft für go Kurve z fahre; sondern um chli dür d Stadt z pose... Vieli us ere bestimmte Gruppe chöme langsam vom 3er BMW wäg und hole sich en Sportmaschine zum pose... Das hani jedefalls mängisch dr Idruck :face_with_rolling_eyes:

• Zitat

Original von blümchenpflücker
    Muesch aber ou gseh, dass sich die Gruppe meischt dr Töff nid kouft für go Kurve z fahre; sondern um chli dür d Stadt z pose... Vieli us ere bestimmte Gruppe chöme langsam vom 3er BMW wäg und hole sich en Sportmaschine zum pose... Das hani jedefalls mängisch dr Idruck :face_with_rolling_eyes:

findi guet.

1. umweltfrümdicher als de M3

2. sind denn d bulle ir stadt mit kontrolle beschäftigt und lönd ois i de kurve meh in rueh :grinning_squinting_face:

@strassekämpferli

ich würd der e leder zweiteiler empfehle. da muesch halt eifach druf achte, dass sie der guet passt und vorallem isch wichtig dass de verbindigsriessverschluss im leder vo de hose und de jagge selber ignäht isch. git viel kombis wo de im fueter ignäht isch und denn hilft er herzlich wenig well de sehr schnell usriesst bimene sturz und denn ziehts der d jagge ufe. und uf em rantze dur d gegend rutsche isch denn au nüd so agnähm
    und töffstiefel isch sicher besser als schueh. vorallem wennd aständigi chaufsch hebeds lang und wennd nachher uf en grössere wechslisch chasch es wiiter bruche.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Ich "fahr" auch 50ccm... ich bin ohne Hose unterwegs gewesen, um zu testen, obs wieder fährt-->Motorrad bei 20km/h wegerutscht, Schleimbeutel am Knie offen. einen Monat kein Motorrad fahrn, lebenslange Folgen.
    Deshalb von jetzt an, auch für 100 Meter immer volle Montur.

Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

• Zitat

Original von LifeforChaos
    Ich "fahr" auch 50ccm... ich bin ohne Hose unterwegs gewesen, um zu testen, obs wieder fährt-->Motorrad bei 20km/h wegerutscht, Schleimbeutel am Knie offen. einen Monat kein Motorrad fahrn, lebenslange Folgen.
    Deshalb von jetzt an, auch für 100 Meter immer volle Montur.

ohne Hosen ist auch bescheuert, tz tz tz. Wenigstens Jeans kann man doch tragen oder ?

---

Ich bin damals mit der 50ccm aus dem Kreisel gedrückt worden ( mit motorradhosen ), Schleimbeutel geplatzt, Kniescheibe gebrochen. Seit dato hab ich ne neue Kniescheibe. will ned wissen wie es ohne hose ausgegangen währe.