Schutzkleidung

• was für e denkart. mini hose sind's s'gross, aber astell neui z'chaufe warti lieber no 100 jahr bis sie mer passed :face_with_rolling_eyes:

erwarte kes mitleid wenn's dich haut und du dini jeans denn immer traisch, denn zwar nume bedingt über de huut.

Die einzig strecki wohni ohni töff hose mache, isch die woni gad ebe widr gmacht han. vo de einte filiale bahnhofplatz zu de andere im limmatquai ca. 500 meter.

• e hose wo nöd passt schützt au nöd, will d'protektore denn nöd am richtige platz sind. tue nöd am falsche endi spare, lieber ken andere uspuff, defür richtigi und passendi kleidig chaufe.

PS: Nöd immer uf de priis achte, töffkleidig köhrt zu dene wo devise heisst Priis = Qualität.

• ich war mal so cool und habe die hosen nicht getragen... und genau dann hats mich auf die fresse gehauen! man sieht die delle am schienbein von der leitplanke immernoch und natürch auch die schönen schürfungen an beiden knien! ich war ca. mit 60km/h abgeflogen und so 6-8m auf dem asphalt gerutscht... mit hosen hätte ich warscheinlich nur die prellung am oberschenkel gehapt! seit jeher immer mit allem unterwegs! -->sieht sowiso besser aus..

now grey

• Immer no besser als gar kein Schutz...

Hesch ja gli geburtstag...
    vilich gits ja den es schöns Gschenkli wend kei geld für eigini Hose hesch :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

• de wetz esch eifach wiso dassder z grossi hose kaufft hesch ... aber esch jo egal!

eifach wennd vell gohsch go fahre bzw. ebe wiit gohsch go fahre wördi sie of jedefall alegge oder neui chauffe oder gar ned go fahre! well es esch wörkli huere gföhrlich!

also ich fahre jo ebe wie gseit au zo 99,9% met de ganze schotzchleidig ome!

ond ben au einisch is dorf gfahre ohni jacke ohni händsche ond ohni töffhose ond ich ben wörkli omd korve fasch krücht. es eschmer au mega komisch ine cho ond han gseit nieh mer ohni schotzchleidig

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von -=TS=-
    de wetz esch eifach wiso dassder z grossi hose kaufft hesch ... aber esch jo egal!

Sind die vode Schwöster soviel ich weiss...

aber trotzdem....selber chaufe punkt schluss :wand:

• Zitat

Original von StefChef

Sind die vode Schwöster soviel ich weiss...

aber trotzdem....selber chaufe punkt schluss :wand:

aha ok denn wärs no verständlich ... also ebe ich mein wener wott ohni schotzchleidig omefahre söller ... er muess sech eifach bewosst sie was passiert wenner am bode schliifft ...

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• zum biespiel so öppis.

duet huere weh und gaht extrem lang zum verheile :face_with_rolling_eyes:

[Blockierte Grafik: http://www.drivecompany.cc/news/wp-content/uploads/brittany.jpg]

die isch au nume mit T-shirt gfahre als bifahrerin und vom töff abegheit

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• das isch bitter, so öbbis ähndlichs hämmer z'kreta ufem flughafe mal gseh... det isch es aber fascht am ganze körper gsi :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Ich han amel Helm und Nieregurt ah, Nieregurt hebet wenigstens d Innereie zäme falls di litzt..

ne quatsch, han au meistens alles komplett ah, usser wäni dä töff us dä garage hole zum chli schruube odr pützle :face_with_tongue:

• ich raffs eifach nöd wieso mer immer am falsche endi spart ? lieber halt 2 mönet warte mit em töff chauf also mit beschissener chleidig zfahre.

sorry, aber wenn ich die amigs so umefahre gsehne, tueni mer fascht scho wünsche dases si uf de sack haut, mal luege obses denn nomal mached.