Jawohl, de Pragel isch zue am Weekend
INFO Töfftüüüürliii
-
-
Der Pragelpass ist ein Pass, in der Schweiz, welcher das Muotatal im Kanton Schwyz mit dem Klöntal im Kanton Glarus verbindet.
Er liegt zwischen den Orten Muotathal und Netstal, die Passhöhe liegt auf 1548 m. Die Strasse verläuft mehrheitlich einspurig und steigt vor allem von Schwyz her stark an (bis 18%). Die Strasse verläuft parallel zum Klausenpass.
Für Radsportler interessant ist, dass die östliche Passrampe zwischen Richisau und der Kantonsgrenze GL/SZ am Wochenende für den Motorfahrzeugverkehr gesperrt ist. Die Pragelstrasse führt auf Glarner Seite am Klöntalersee vorbei.
-
und 18% müesch nid versueche mit em 50erli... da rollsch en meter füre und wieder 5 zrugg
-
Zitat
Original von DonBosco
und 18% müesch nid versueche mit em 50erli... da rollsch en meter füre und wieder 5 zruggNur nid so gemein wärde
Würed scho ufe cho, halt nid soooooooo schnell -
don bosco da muesch dir schneeeeel abgwöhne so fies werde..stell dir vur du bish denn so fies zu dine patiente? uiuiui..
-
Zitat
Original von nues90
Jawohl, de Pragel isch zue am Weekendou jo shit hani au nümä dra dänkt
-
also ich mues mich leider amelde...
min töff tönt sietem wallis-usflug seehr komisch, sötne mol id garage bringe
-
aso du miensch abmelde?:D
susht wür de satz nid so ganz ufgoh;)
-
Zitat
Original von MichiR6
also ich mues mich leider amelde...min töff tönt sietem wallis-usflug seehr komisch, sötne mol id garage bringe
-
Hey leute i han eifach mal na wele sege i hetti gester na e tour usegsuecht.... wo für grossi wie fü chliini na easy wär...
Pfäffike SZ - Feusisberg - Schindellegi - Biberbrugg - Eisiedle - über de Sihlsee - Willerzell - Sattelegg - Vorderthal - Innerthal
fü die wo wend hani no extra abzwiiger über es anders Pässli und um de Sihlsee ume markiert....
WER WÄRI DEGEGE???
-
mir ischs egal aber den fahremer den schön um dä wägitaler see
-
Uiuiui, muass eu öpis mittaila....
Mini Eltera hend morn an runda Hochzitstag und jo, was isch ihna igfalla? As gmainsams ds Mittagessa mit dr ganza Family.. tja, do i bekanntlich au zur Familia khöra, hani jo fascht nit könna nai sega, sie hend scho alles plant etc... (nur nit früaner mittaila könna *grml*)
Sorry Leuz, wär würkli mega gärn koh zum eu alli kennalerna! Aber mini Eltra wärend mega enttüscht, weni nit uftaucha wür.. (wenn ma nüm dahai wohnt, sinds eh scho froh, weni mol vorbikuma, haha)
Naja, i hoffa das es wieder mol so a Event git und denn bini natürli dabei!
-
Zitat
Original von NiReDrAoB
Uiuiui, muass eu öpis mittaila....Mini Eltera hend morn an runda Hochzitstag und jo, was isch ihna igfalla? As gmainsams ds Mittagessa mit dr ganza Family.. tja, do i bekanntlich au zur Familia khöra, hani jo fascht nit könna nai sega, sie hend scho alles plant etc... (nur nit früaner mittaila könna *grml*)
Sorry Leuz, wär würkli mega gärn koh zum eu alli kennalerna! Aber mini Eltra wärend mega enttüscht, weni nit uftaucha wür.. (wenn ma nüm dahai wohnt, sinds eh scho froh, weni mol vorbikuma, haha)
Naja, i hoffa das es wieder mol so a Event git und denn bini natürli dabei!
da isch scho easy git jo no me tourä. übrigens 1./2. sept. isch ä 2 tägigi töff tour .
hani im forum drin -
wer chunt den us dä ost-ch mit ?
i fahr öpä am 8:45 los bi mir . -
hey wheeler morn wenn jetze?
-