INFO Töfftüüüürliii

• Hey Leute da na paar Infos...

Datum: Sonntag; 12.August 2007
    Treffpunkt: Pfäffike SZ?? hett öpper e super Idee wele Ort gnau?
    Ziit: 10.00 Uhr

Bitte na Name, Wohnort, Mail-addy und (erreichbari) Tel. oder Natelnummere aageh!! uf

coolmiligirl@hotmail.com!!!!

danke vill mal...

• also d ziit fendi guet! wennder früehner wänd mache wärs mer au egal aber spöter emu secher ned! ich han grad schnäll gluegt, ich ond de skali2 händ öppe 70km fahrt vor eus bes det häre! för mech met minere R6 wo ofd autobahn chan ond konstant 120,130 fahre chan esches ned sones problem ... sött glaub öppe 45 min. ha .. aber z.b. ebe de skali2 met em 50gerli bes det ufe :confused_face: !

also ebe för mech wär de träffponkt i.o. ond d ziit au!

d frog esch au wie lang dass d boarderin bes det häre hett! sie wohnt jo au ned grad nöch.

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Jo scho.... Aber für üs keis problem... Jo Alpemare :smiling_face: grosse parkplatz und kennt sicher jedde wägem träffpunkt

Greez Mige

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

Einmal editiert, zuletzt von Hanni-bal (3. Juli 2007 12:35)

• mol söt eigentlich go, han zwor au knapp 70-90 km (je noch weg), ziet hani knapp 2h, somit ca 7 oder 8 abfahre und denn söts passe...

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• untertriibet nöd ihr huere raser, alleige de ts het bi sim fahrstil max. 10min xD

nei spass :grinning_face_with_smiling_eyes: passt au für mich, ca. 25min fahrt. Alpamare wäri au defür als treffpunkt.

• Zitat

Original von Cedi
    untertriibet nöd ihr huere raser, alleige de ts het bi sim fahrstil max. 10min xD

nei spass :grinning_face_with_smiling_eyes: passt au für mich, ca. 25min fahrt. Alpamare wäri au defür als treffpunkt.

wotsch mer onderstelle dasi en raser ben :P?

nei ebe vellecht hani au chli weniger aber weisch besi das gfonde han :P!

• Zitat

Original von Cedi
    treffer mer eus in züri ? liegt doch sowieso ufem weg oder ?

Gärn gärn chöne mer mache! nor kenni mi fascht öberhaupt ned us en zöri! s einzige woni weiss, esch wo de albis esch! esch de be der i de nöchi bzw. mömmer det sowiso dore fahre för zom alpamare?

• TS, ich wür di denn bi dir go abhole de chömed ja zäme uf züri und denn uf pfäffike okay?

Listen to many, speak to few

• Sali Leute...

Ebe wege de Ziit tuet mer leid aber mer hend denkt 10ni seg easy?!

Es chemend ebe au na Lüüt vo Bern und Chur sowie Bodesee und und und...

und es sett für all passe... verständlich??

• Aso i fahr nüme freiwillig dur Züri dur.
    Letscht Weekend han i mi so bös verfahre, dass i am Schluss irgendwie so voll en kuriose Weg heigfahre bin :ugly:

Bruch i ehrlichgseit nid nomol :winking_face:
    Daher find i Pfäffike no e gueti Idee. Und susch mönd ihr halt besseri Vorschläg bringe :winking_face:

• mir chönd jo au det abmache wo letsht mal die chlin usfahrt gsi dets z luzern bi den zollhuuus odr wies heisst...het mega hammer streckene det

Listen to many, speak to few

• hehe muess mol luege wenni det here chume !!

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten