INFO Töfftüüüürliii

• aber ich chume trotzdem nume schnell go hallo sege.

well wenn s wetter schön isch wetti das no chli gnüsse solangs nüd wieder chunt go regne und so leids mer tuet, aber mit eme 180PS töffli eme 50er hindenachefahre isch nüd so ganz prikelnd. söll nüd bös gmeint sii. drum verschwind ich denn lieber als dass ich mich ufrege

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• also ez muassi au no min Senf dazua geh...

@skali
    I han au an Weg vu 1.53h, also hör uf jommera :grinning_squinting_face:

DonBosco
    jo wer waiss, ob dis Werkzüg brucha köntisch. So wäremer abgsicheret, falls aswas passiara wür. (Z.B: Aina mitema 50erli vor luter langsamkeit umkait oder so).. denn köntisch ihn grad operiara? *loL*

@corpsergrinder
    Wia schnell lauft denn dini quad? I han kai ahnig was das isch, aber solangs 2 Räder und an Motor het, isch sicher guat:)

@wetter
    lömer üs doch überrascha... :smiling_face:

@18.August
    denn könnt i nita, denn isch Churerfescht und uf das Verzichti nita, isch üsa Wieberusgang...
    *feeeeiern_saufen_bis_ins_Morgengrauen* isch denn agsait.. hrhr

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• @ NiReDrAoB en quad het leider ned 2 räder! das esch en 4 rädrige töff oder töff/auto oder wie au emmer :grinning_squinting_face: haha! also mer esches glich öber chonnt oder ned? was meine die andere? 1. escher jo au en biker vo dem här iglade ond 2. wener halt sin töff ned het nor sin "halbtöff" denn chaner jo met dem cho!

öbrigens boarderin, siehe unten ;)!

jep genau do druf klicke ;)

das esch eifach chli en ufgmotzte quad aber ebe so gseht das ding us :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- (9. August 2007 17:15)

• jaaa don bosco da weissi scho das da mit 180 ps langwilig wird, weish mit 34 gahtz ja na so :winking_face:

nai i han aifach demit gmeint dasmer denn ned oisi routene zu 100 % ufteiled für 50ger und grössers, söll ja en gmeinsami fahrt werde

und WEHE SKALI du chunnsch nöd.. :böse:

Listen to many, speak to few

• Aso was den genau lauft, wer wo dure got cha me den jo no vor Ort abmache, eifach dass mer sicher all gönd zäme go Zmittag mampfe irgendwo.

Und vo wäge Quad, mir isch das eigetli glich wenn sones Teil debi isch :smiling_face:

@snöberin
    Was ghör i da, fiire bis im Morgegraue, und suufe bis zum geht nicht mehr, und vo wäge du segsch immer lieb??? :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

• also nomol i:

vu wega quad: aahhhaaa, so dinger hani au schomol gseh, vu miar us törf er au mitkoh, sind jo eh as mega gmischts grüppli...:)

hmm, jo han mi wohl goutet.. tja, au i bin nit immer hailig.. *grins*

Aaaaaaber wer isch das scho? Denka nit amol d Nonna sind immer heilig.. *haha*

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Zitat

Original von Wheeler
    hauptsache s shiffed ned..meh willi eich ned:P

skali wenn du nid chunnsch..banned mir dich usm forum:P

nanai aber chum wörkli..;)

denn bannmi doch ....."admin" :grinning_squinting_face:

nei chume warschindli schoo :grinning_face_with_smiling_eyes:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Zitat

Original von NiReDrAoB
    also nomol i:

vu wega quad: aahhhaaa, so dinger hani au schomol gseh, vu miar us törf er au mitkoh, sind jo eh as mega gmischts grüppli...:)

hmm, jo han mi wohl goutet.. tja, au i bin nit immer hailig.. *grins*

Aaaaaaber wer isch das scho? Denka nit amol d Nonna sind immer heilig.. *haha*

Söll das mit de Nonne irgend e Aspielig sii? :grinning_squinting_face:

Hey Skali, du chunsch und fertig, worschindli und so Züg gits nid :face_with_tongue:

• @Denise
    Nene, kai Aspielig, muasch di jo nit immer grad agsprocha fühla.. *hrhr*

• Jo guat, euri Sunnabrilla sind dr Oberhammer gsi, drum denki bi däm Bildli eher an d Brilla als and Beklaidig.. haha:)

Aber zruck zum Thema :winking_face: