Was sind 2 Stund??
Bin am Mäntig am morge am halb 7 abgfahre und am Obig geg di 8i wider dehei gsi
Aso nid so weicheihaftig tue Skali
Was sind 2 Stund??
Bin am Mäntig am morge am halb 7 abgfahre und am Obig geg di 8i wider dehei gsi
Aso nid so weicheihaftig tue Skali
skaliiii die 2 std lohned sich! mir sind es luschtigs grüppli;)
ZitatOriginal von Wheeler
skaliiii die 2 std lohned sich! mir sind es luschtigs grüppli;)
Ooooooh ja, seeeehr lustig
Wetterbricht gseht eh nüm so bad us vo vor paar Täg vorusgseit
hauptsache s shiffed ned..meh willi eich ned:P
skali wenn du nid chunnsch..banned mir dich usm forum:P
nanai aber chum wörkli..;)
müend eifach mal sege wenn und wo dass er sind und wo genau duregfahre wird.
wenn s wetter passt chumi schnell go hallo sege, doch denn wetti no chli i die grössere hügeli chli meh gege süde go fahre
Ofiziell isch jo am 10ni Treffpunkt in Pfäffike SZ.
Aber bis d'Aargauer chömed mömer scho halbi elfi rechne bis mer mol chönd losdüse
Und noher halt via Einsiedeln ufd Sattelegg ufe und den dobe Zmittag mampfe oder so... Aso jedefalls die mit de 50er halt nume Sattelegg, die mit de grosse evtl. susch no irgendwo dure.
Vo de Zit her, aso we lang dass mer hend weiss i nid, bi au erst eimol über d'Sattelegg ine...
Susch mue me sich denn halt churzfristig per SMS oder so verständige
wo gnau mir durefahred wüssed mir ebe anshinend ned;) abr mir treffed ois bim alpamare z pfäffike
jo guet das passt. denn chumi au schnell dete here und düse nachher richtig grossi berge. isch ja nüd wiit bis zum gotthard vo dete us
wer anstatt autobahnbretsche lieber wett chli schöni landsträssli entlang vo de GOLDküschte fahre bis nach rapperswil und denn über nach pfäffike söll sich melde
Cool, den lert me de Dokter mol persönlich kenne
Aber bitte Skalpel und Sprützene dehei lo
och schaaad....
han debii so es schöns neus sett mit 3er und 4er skalpell und gaanz vielne 10er und 20er klingen *buuuuuhhh heuuuul*
Wenn i den mit minere Sägisse wür cho, wäred dini Sakalpell grad nüt meh wert
ZitatOriginal von nues90
Ofiziell isch jo am 10ni Treffpunkt in Pfäffike SZ.
Aber bis d'Aargauer chömed mömer scho halbi elfi rechne bis mer mol chönd losdüseUnd noher halt via Einsiedeln ufd Sattelegg ufe und den dobe Zmittag mampfe oder so... Aso jedefalls die mit de 50er halt nume Sattelegg, die mit de grosse evtl. susch no irgendwo dure.
Vo de Zit her, aso we lang dass mer hend weiss i nid, bi au erst eimol über d'Sattelegg ine...
Susch mue me sich denn halt churzfristig per SMS oder so verständige
hahaha jo aargauer händ ere eigni platz zum abmache
Hoho, Zürcher und Thurgauer au
Aber es git so gwüssi Aargauer wo de Weg nie finded....
I säg jetzt nid wäär
frog dörfmä mitem quad mitcho
ha min hobel no bim mech
nenei aso wemer scho e tour mached denn mached mer die ganz toooour zäme susht ish ja nid lushtig;) schliesslich isches ja e 50ger tour und prinzipiell gar nüd für die grosse gmacht