winken

• Zitat

Original von Hanni-bal
    was hät das mit ehm fahre ztue?

es geitmer ou nid umds fahre

s geit um die geniali veraugemeinerig, paart mitemne rundumschlag gäge aui wo kei rote pass hei :top:

sisch super, mehr faschos braucht da land!

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Also i han au e 50er aber mi grüessed amigs recht viel anderi Fahrer well i hald e "Sumo" han und die gset ja au fasch us wie e 125er:]

Und bide Roller isches ja eigentli verständlich dasmer nid grüesst..isch hald scho chli was anderes als en töff

i wür mir echli blöd vorcho wenn mi en Rollerfahrer grüesse wür...

:grinning_squinting_face:

• Jo rote pass heisst aber ned das er 100% schwiizer esch :winking_face:

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• ich grüesse nume töff mit eme wert vo über 15'000. bin mer doch susch z schad mini hand usezhebe :grinning_squinting_face:

nei seich. grüesse eigentli fasch alli wenn's nüd grad uf ere passstrecki isch wo der eifach nonstop töff entgegechömed, so dass gar nümm zum fahre chunsch.

und bin au froh wenn mer mich grüesst, well bi de meischte chasch scho chli ahnäh, dass es di nid grüesse würded sondern s langsam zeiche gänd wenn d bulle grad e grosskontrolle paar km wiiter mached.

nume well mi eine grüesst heizi natürli nüd eifach wie en gstörte druf, aber wenn mer eine entgegechunt und s langsam zeiche macht, denn fahri au langsam. chan ja au mal sii, dass es zum biespiel öl uf de strass het oder es pannefahrzüg grad nach ere kurve usw.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• was hani da au gstartet :grinning_squinting_face:
    Aaaalso, grüesst wird alles. Usser:
    -50er (sry ^^)
    -lüüt wo sich.... geil vorchömed, will heissen muscle shirt/churzi hose
    -diversi harleyfahrer/grössers, eher bequems kaliber (gold wing, BMW 1200GS)
    und ide stadt isch ja logisch das nöd, au wenni das im welsche scho ha därfe beobachte. (vonere Haya!)
    Klar isch kacke wenn ned grüesst wirsch, aber s wird immer en grund ha. Ich z.B., nachdems mi off ze road ufd schnurre ghaue gha het und de töff s bord duruf han möse bringe, han schlicht und eifach ke energie me gha immer uf uusschau z si ufm weg dur s mir bekannte züri oberland :face_with_rolling_eyes:
    (efach chli verchillt heigfahre... in für mich sehr gedrosseltem tempo :O)

*immer na am versueche mini DT z wheele*

• Ich grüsse alle ausser:

Roller (sind für mich keine Motorräder, ist ne andere Welt)
    50ccm Bikes (ausser sie Grüssen grossartig)

Take a walk on da house side!

• Zitat

Original von NiReDrAoB
    da Möchtegern-Töff-fahrer = sprich: da ganz oberkrassa jungs wo nit recht dütsch könd und ihri supergeniala Töffli dr oberhammer findend *harhar*

WoW, kasch in dene paar Sekunde abr denn Recht guet beurteile, wenn die innerhalb vo 5 Sekunde vrbifahret :grinning_squinting_face:

ich grüess au alli bis uff 50 er odr Roller... Wenn mich eine uff 125 er griesst, gitz au en Gruess zrück...

Abr sunsch isch es glich, nur bi de BMW Fahrer lueg i, ob si als erschtes grüesset, sunsch nit... Ha dr Erfahrig gmacht, dass die uns Supersportler nit eso gern hend die arroganti Siecher....

Jage nicht, was du nicht töten kannst

Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

• Ich haltäs glich alläs grüässä... Bi dä roller aber numä wenn sie tüänd suscht nöd.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ich grüesse alli wo min. en 50ccm-töff händ.

paar usnahme woni ned grüess:

roller fahrer ==> roller send kei töff
    goldwing fahrer ==>goldwing esch es Auto met 2
    Räder, also i mine auge kein Töff

ehm jo ond quad natürli ned

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• i grüäss vo mir us gseh nur supersportler, dä reste nur wenns vo sich us grüässäd...

aber he, die letschti het mer doch voller hahne än roller grüässt...han gad müäsä lache underem helm :grinning_squinting_face:

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• es git roller die hend meh hubrum als so mängs töffli.

ich wird öfters mal vonere burgman oder silverwing oder T-max grüesst. das sind alles 400-650ccm roller, wo scho halbe töff sind. emal motoretechnisch. s schaltfuule fahre hends natürli trotzdem und d optik vomene roller.

und was er alles mit de BMW fahrer hend weisi au nöd...die grüessed jetzte eigentli meischtens scho. git da eher es paar wo us überzügig so suntigsschönwetterfahrer nüd grüessed, aber im allgemeine wird mer grüesst vo de BMW fahrer.

zudem chani nid so ganz verstah wie mer das ganze grüesse so reglementiere chan und so ernscht näh.....sind doch alles töfffahrer und wenn mer ziit und luscht het chan mer ja grüesse. susch laht mers sii. da gheit niemertem en stei us de chrone.

git leider z viel wo das ganzi grüesse chli zu ernscht nämed und der scho halbe uf sinere spur entgegechömed wells d kurve überschetzt hend und s einzige was es no im sinn hend isch de tape au no uf dini siite usezhebe damits di au jah grüesst händ :wand:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• und ich liebä diä, wo grüesset und 200m witer vornä isch d'rennleitig!!! X( alles scho erlebt!!! so dublä wo nöd mal wüset worum dass mer tuet grüessä, hauptsach mer chan pfotä lupfä :wand::böse:

dä dummä g'hört d'welt.....

Einmal editiert, zuletzt von sugibängel ()

• ich grüesse eigentlich au all. usserd d rollerfahrer. well du grüessisch ja au keim velo wennd mitm töffli underwegs bisch/wärsch oder gsi bisch....

guns for show, knifes for pro

• ich grüesse allne usserd de goldwing fahrer und de roller :grinning_squinting_face:
    meh grüesset eigetli au die meischte

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Ich grüess au all ussert rollerfahrer..selbscht 50gerli, i find zwar dasmer da noni töff cha nenne abr id enk n gruess hends verdient;)

han aber scho öfter so grüess becho mit erere hand wo mir zeigt i söll langsamer fahre odr blitzer staht defore..sind na nett die töffahrer:D

übrigens: MAched er de anderne töffahre zeiche wener z.b grad vonere kontrolle weggfahre sind? i tuen immer zwoi mal liechthupe odr sowas

Listen to many, speak to few

Einmal editiert, zuletzt von Wheeler ()