Mini Kilo hüt im blöck förrescht

• Hei Bösci, was wettsch mit 205 PS uf dr Strass? Ussert villech mal uf dr dütsche Autobahn, chasch das eh niene usfahre.
    Scho gar nid uf settigne Streckene wo s Töff fahre Spass macht.

Sammel du statt desse lieber chli Fahrpraxis, und tue am Fahrstil fiele :top:

• heieiei müender eigentlich immer a allem umebastle :smiling_face_with_horns:

Boo hesch du scho s offne billet?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• @blüemler

ebe han ja gseit dasi mit dere leischtig nix afange chönt. s einzig woni devo gern würd hah währed die liechte felge, well das merksch au uf de strass.

Charlie

jo s umebaschtle macht mir genau so viel froid wie s fahre au. ghört für mich eifach derzue.
    bin halt en technikfreak und öbis denn usnütze chan isch nume halb so wichtig. han eifach froid a de ganze technik und am umeschrüble. isch für mich en art en usglich zum studentelebe wo'd der jedi mengi thorie muesch in grind indedrucke. wenn ich da nüd zwüscheziitlich öppis zum schrüble han und praktisch öppis mache denn platzt mer min chopf und ich fang a spinne. bin halt eigentli zwenig theoretiker zum studiere :face_with_rolling_eyes:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• *sarkasmusmodus on*

Wenn gärn öppis Praktisches machsch, muesch eifach öfter mal mit em gälbe Gixxer go fahre... Chönnt si, dass sehr schnäll muesch Hand alegge und ersch no als Vorbereitig für di Job.....

*sarkasmusmodus off*

Isch villech grad chli arg sarkastisch gsi, aber ig ha no keine uf so churzi Strecki so viel Scheiss zäme fahre gseh :wand:

• ich han mer das ja zum glück nid müesse aluege. ich han en ja au nüd kennt. isch eifach eine us em gsx-r forum gsi wo i au drin bin und da het er mi mal gfrägt, öb em sege wenn mer s nächscht mal im schwarzwald gönd go fahre. het ehrlich gseit nid denkt dass er würkli chunt. aber glaubs i segs em au nümme wenn mer gönd go fahre.

und ich glaube das isch nid die entspannendi art z schrüble.... :face_with_rolling_eyes:

• sehr schöni bildli. en superschöne töff. und sehr en lute au no.
    ich han au de glich ka, eifach in blau/wiss.
    isch viel besser glofe als dr K7.
    bin am überlege ob i nomal soll en k5 zulege und de neu wider verkaufe.

• ja unde use lauft d k5/k6 besser als die neu k7. die het nume obe use es paar PS meh, isch defür einiges schwerer.

das isch emal das wo ich empfunde han. bin au beidi gfahre

• ganz genau. i mach jetzt de 1000 service und dan nimm i de ganz genau unter tlupe. i lueg jatz das de kat verschwindet.
    und anderi töpf müend au here, es muss scho öpis vo yoshimura si. wahrschinlich het er dan mehr zupf. wenn nöt!!! dan landet de unter motorradhandel.ch (so leid es miar tuet). häsch du dini schwarzi schiebe könne loswerde?

• Übersetzigswechsel wär nüüt? Kenn mich jo nöd würklich us, aber än Kolleg hät das a sinärä R1 au gmacht und ich finds hammer...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ja d schibe hani scho verchauft.

übersetzigswechsel bringt sicherlich öppis. hani a minere au gmacht und au scho a de 600er vorher.

isch recht eifach und innere halbe stund bis stund gmacht inkl. speedohealer programmiert, so dass de tachofähler weg isch. emal nach em 3. mal mache isch es kei sach meh :mad:

denke am meischte rbingsch here mit em BOS oder akrapovic, well für die beide töpf gits es verbindigsrohr, so dass nachher de ganz vorschalldämpfer under em motor wegfallt. bi de yoshi's bliibt de ganz vorschalldempfer erhalte. ussert du nimmsch d race yoshi's aber dsa dürfti problem gäh mit de liebe rennleitig

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• sodeli han no min letschte miniumbau gmacht für das jahr.

heute die Lichter und Standlichter bekommen und gleich eingebaut.

Leider hab ich keine vorher bilder gemacht, aber vielleicht hat jemand ein Bild der standard Kilolichter. Wie ich finde sind die neuen doch einiges heller und Xenonliker. Haben 4500k (Xenon irgend was gegen 6000)

[Blockierte Grafik: http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C10%5C24%5Cbikepics-1065495-800.jpg]
    [Blockierte Grafik: http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C10%5C24%5Cbikepics-1065497-800.jpg]

auch ganz gut kommen die blauen standlichter.

[Blockierte Grafik: http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C10%5C24%5Cbikepics-1065498-800.jpg]

und noch ein schönes Bildchen von meiner letzen Ausfahrt in dem jahr

[Blockierte Grafik: http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C10%5C24%5Cbikepics-1065490-800.jpg]

• ach ja vo de H7 lampe hani no eini vorig. hets nume im doppelpack gäh. choschtepunkt sind 29.90 gsi.

wenn öppert also will chan er für 14stutz no die zweit hah. bringt echt öppis. vo de standliechter hani leider nüd no meh. chan mer aber DA bestelle

• I han aber HB3 Birene i minere Duke...chani jetzt dete söttigi bstelle und die gönd??

Greez