Mini Kilo hüt im blöck förrescht

• ja het ja hüt niemert welle am abig no goge es ründeli in schwarzwald go fahre...so bini halt alleige gange. wetter super, strasse so guet wie leer so dasi sogar es paar netti strichtli han chöne zeichne :grinning_squinting_face:
    han mi jetzte denn langsam an 1000er fahrstil gwönnt. sprich egal welli drehzahl hauptsach hahne schön uf und strichli zeichne :mad:

da no d bildli. vor em schöne brauchessel

[Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948359-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948352-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948360-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948363-800.jpg]

tja jetzte isch für 3 wuche fertig mit töff fahre. mues ja no chli öppis lerne und prüefige schriibe. nachher gahts denn wieder los. denn chumi denn au mal id berge go pässli fahre

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• han höt au no paar km met em töff gmacht ==> 120 beni höt gfahre met de neue pneu woni jetzt droffe han!

sobaldi de L weg han d.h. ongfähr i 2 mönet, beni au sofort debi för in schwarzwald! muess de bläck förrescht au mol beguetachte :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• 120 hehe

öööhm ich seg jetzte mal nüd gnau wasi druf gha han...aber han chli usprobiert was d kilo für en durchzug het im 6. gang vo 100 uf *zensiert*

es isch emal viel durchzug :mad:

• mir wend zahle und fakte ghöre :mad:

Ha gmeint ich heig dich hüt gse..gnau sone tuusiger isch vor miar gfahre..weiss abr nüm wos gsi ish

Listen to many, speak to few

• ja wo bisch gfahre?
    han hüt diversi r6 gseh und bin dur de argau vom schwarzwald hei gfahre. vo dem her scho mögli

zahle und fakte gits nöd. aber wennd d power vonere 1000er kennsch denn chasch der öppe usrechne was i a durchzug teschtet han. emal 100-120 isch es nüd gsi :mad:

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Hehe, bin hüt au no churt im Black Forest gsii.
    Aber nöd uf mim Töff, de brucht dringenscht neui Finke. Sondern uf de schwarze Gixxer vom Mike (de wo au an Tourenfahrer Teschttag mitcho isch). Und weisch werum ich die han dörfe fahre? Will er siini neui Speed Triple het müese iifahre :grinning_squinting_face: .

Han eigentlich zerscht nöd welle mitgah, ebe wägem Pneu, bis denn de Mike gseit het: "Ich hett susch no e 1000er i de Garage..."
    Voll easy, han nüt degäge gha :grinning_squinting_face: .

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• hehe i dem fall scho s erschte speedtriple opfer.

aber isch echt en oberhammer töff. chan en verstah.
    zum glück han ich nüd gnueg geld, well susch würd die nämli au grad bi mir ir garag stah so als alltags und pässlitöff eifach genial

und wie fahrts sich mit de 1000er im blöckförrescht? isch agnähmer zum fahre als mit de 600er gäll :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von DonBosco
    und wie fahrts sich mit de 1000er im blöckförrescht?

Zimmli Vorderpneu schonend :grinning_squinting_face:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Zitat

Original von DonBosco
    sprich egal welli drehzahl hauptsach hahne schön uf und strichli zeichne :mad:

tststs..... machsch mir wieder alles nache, he bösci :grinning_squinting_face:

Ig gseh scho, mir müese mal en Strichli-Contest mache :mad:

• dadefür muesi no chli meh üebe.....

aber ich han paar vo dine immer no gseh. :hmpf:

• weiss ebe nüm woni alles duregfahre bin..jedefalls im aargau^^

abr dur wettige bish sho ned odr?

• nei dur wettige bini nöd. bin halt nume d strecki richtig zurzach gfahre. also rümlang neerach und denn zurzach. also nid viel im argau

• okee de bishes wohl nid duu gsi..bi ebe grad z wettige in chreisel udn tack e 1000 gixxer mitm gnau gliche uspuff wie du hesh und ich so "hö?" :ugly5:

• Hei Bösci, isches eigentli e echti Yoshimura-Gixxer mit allem drum und dra oder seischere nur so wilsi en Yoshi-Topf dra hät? Di richtig Yoshimura-Gixxer hät ja na ganz vill geilere Schnickschnack als de Topf... :evil2:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• ich segere nume so well sie die speziell farbkombi wo susch nume a de yoshigixxer isch und de yoshitopf het.

die echt yoshi gixxer het ja no PVM oder marchesini felge (würdi au gern hah) anderi asugtrichter und die schärfere nokewelle vo yoshimura. bim pichardracing chönti wenni s chligeld vo ca 5000stutz hetti die tuningteili poschte und denn wärs e echti yoshigixxer. die echte sind so viel i weiss gar nie id schwiiz importiert worde :face_with_rolling_eyes:

das isch die echt

[Blockierte Grafik: http://www.suzuki.nl/nmg/gx/ZexwisiHcD.jpeg]

het 205PS leischtig :hmpf:
    am flisi sini chunt dere wohl immer nächer 8o vorallem mit de neue magnesiumfelge *sabber*