• Also au vo mir erscht emale es Halöle :smiling_face:

Den hetti na 2 chlini frage :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wo hesch den du d'50ccm prüefig gmacht ? I de schwiiz het mer uf jede fall ken experte hine druf, de charred eim mit em auto hinterher :grinning_face_with_smiling_eyes:

Und

Wotsch mit em 50ccm in Schwarzwald ?

GreeZ
    cedi

• jo met em 50ger i schwarzwald esch wörkli chli speziell :P!

operation? hoffe nüt schlemms bzw. ebe hesch die jo weder uskuriert vo dem här easy ;)! aber kei töffonfall oder so?

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• willkomm im club :rock::welcome:

Einmal editiert, zuletzt von corpsergrinder (8. August 2007 02:55)

• Zitat

Original von MichiR6

ps. wo kamer termin für massage abmache? :grinning_squinting_face:

Wäri au debi :grinning_squinting_face:

Au es Welcome vo mir! :winking_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Hey ciao zemme sorry viel arbeit wenig freizit.

I ha d prüäfig da i de schwiz gmacht im kanton sz bi de Markus Krieg Fahrschule und da isch sowohl de Fahrlehrer als au de Experte Hinde druf gsesse da isch nie öppert mit em auto hindenah cho.

PS: wiso ungewöhnlich e tour in schwarzwald i bi dazumals no mit em L drah mit mim töff und mim vater zemme uf Fusio gfahre. ps: ha sogar es beweisbild Smile. bini über de Lukmanier.

Liebs grüässli

• Zitat

Original von Blondine
    Hey ciao zemme sorry viel arbeit wenig freizit.

I ha d prüäfig da i de schwiz gmacht im kanton sz bi de Markus Krieg Fahrschule und da isch sowohl de Fahrlehrer als au de Experte Hinde druf gsesse da isch nie öppert mit em auto hindenah cho.

PS: wiso ungewöhnlich e tour in schwarzwald i bi dazumals no mit em L drah mit mim töff und mim vater zemme uf Fusio gfahre. ps: ha sogar es beweisbild Smile. bini über de Lukmanier.

Liebs grüässli

jo meteme 50ger so riise toure au öber päss ond so göhnd eifach ewigs! wemmer sech gnue ziit ond gnue dorehaltschraft met ofe wäg nehmt passts scho ;)!

• Zitat

Original von Hanni-bal
    Ts mer wösse jo das es machbar esch oder ned ich säge nur dört wo treffpunkt alpemare gsie esch :winking_face:

Haha... Und isch klar, dass du alles im Standgas hindenoche gfahre bisch :winking_face:

50er-Raser ad Macht!! :grinning_squinting_face:
    Got wunderbar mit dene Dinger, brucht halt eifach chli meh Zit....

• Zitat

Original von Hanni-bal
    Ts mer wösse jo das es machbar esch oder ned ich säge nur dört wo treffpunkt alpemare gsie esch :winking_face:

hehe genau ;)!