Bin au neu daa!

• Hey hallo zemme ich han mi gschnell wele vorstelle.

Ich bi d naty bi 17 wirde 18 und fahre e aprilia tuono leider nur 50ccm ( wet gern 125 Tuono die gseht nemli fast glich us) (i han i 2 monate 3180km gmacht.) Und han au scho e Tour in tessin gwogt. Isch no läss gsih eifach echli chalt uf em lukmanier=) und han 3 stund rege gha bi de heifahrt.
    I han prüäfig ah dem dienstag ( 29.5.07) gmacht wos mega gregnet het. und zwar mit 0 fehler und
    das mit em experte hinde druf.
    Ich chume us Tugge wohne erst sit es paar Monate da (d.h 8 monate) bin direkt vo Spanie uf Tugge.

Ich han 2 diplom zur medinzinische reflexzonemassage und podologin. Fange aber im Juli als chlichindbetreuerin ah.

Soo wen er no meh wend wüsse fraget eifach, wen eu no was interessiert.

Lg naty

• so demfall weder en frau meh i eusem forum :top2: ;)!

herzlich wilkomme be eus ond gueti fahrt ;)!

Grz Chris

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• jau herzli willkomme und i freu mi scho uf e fuessmassage nachere lange usfahrt :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• jup au vo mir na es wilkomme gib gas :grinning_squinting_face:

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• au vo mer es welcome in the forum. vell spass met de chäsfüess

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• :welcome: au vu miar.... :grinning_squinting_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• wilkomme au vo mir.

ja tuono isch es cools töffli. emal die gross i de factory usfüehrig laht sich nett fahre :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Hehe ciao und viel Spass im Forum...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• grüäzi grüäzi

schriebsch aber no guet für 8 mönet schwiz :grinning_squinting_face: do gits anders und da wohnt scho siet jooohre do :grinning_squinting_face: haha

willkomme do ine bi dem lustige huufe :smiling_face:

ps. wo kamer termin für massage abmache? :grinning_squinting_face:

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• Zitat

Original von MichiR6
    grüäzi grüäzi
    schriebsch aber no guet für 8 mönet schwiz :grinning_squinting_face: do gits anders und da wohnt scho siet jooohre do :grinning_squinting_face: haha

ich nehme ned ah dass sie vorhär keis wort schwizerdütsch chönne het ... schösch wärs wörkli abartig!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Hey merci für die liebe grüäss.

Nei ich han vorher au scho dütsch chöne i bi dört ufgwachse und den für 5 jahr id schwiz gange naja den uszoge vo dihei zrug uf spanie und jetzt wieder id schwiz s heimweh nach de eltere hend mi den nach so viel jahr packt wieder retour z gah da ich sie i dere zit nie gseh han.

*ps: sorry dasi so u lang nüm drin gsih bin i han e operation gha und ha mi müässä uskuriere aber bi etz wieder voll fit und bereit wieder e schöni töfftour z.b in schwarzwald mache würd mi mega reize mues nur no zit ha und schöns wetter *smile*