znöch und rechts überhole

• es isch eigentlich immer so, dass 2 persone müend awesend sii für en bewiiis, isch eigentlich chli überall so im strafrecht. und bi 2 polizischte gilts erscht rächt als bewiiis, das isch au eine vo dä gründ werums z'2te underwägs sind.

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Verstohni das richtig, dass du ufera Autobahn gsi bisch, wo sich in zwai Richtiga abtrennt hend und du bisch denn uf dr rechta gsi und halt schneller unterwegs gsi als dä wo nochena links witergfahra isch?

Will denn isches jo kai rechts überhola gsi, du bisch jo uf dinera Spur bliba und rechts abboga, oder?

also denn gsehni ds Problem vu da Polizei nit so würkli?!

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• also wennd gnau chasch beschriebhe wie d situation gsi isch und wo genau a wellere stell, denn chani mal öppert fräge wo bi de polizei schafft und im normalfall so bösi sünder wie dich us em verchehr zieht :face_with_rolling_eyes:

vielicht chan sie der ja sege, öb das jetzte verbiifahre oder rechts überhole isch.

aber ich han eigentli au denkt, dass wenns zwei verschiedeni autobahne respektive ufteilig vor autobahn isch mer derf verbiifahre und denn uf die ander strecki wechsle

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von Peak
    ....Es ged e klari regelig was rächts öberhole ond was rächts verbii fahre esch....

Sowiet ich weiss, isch das ebe grad ned so, sondern en huere gummiparagraph, wo dini unschuld linear zum ghalt vo dim aawalt staht. bzw, je besser din aawalt, umso weniger hesch rächts überholt.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Zitat

Original von Mercutio

Sowiet ich weiss, isch das ebe grad ned so, sondern en huere gummiparagraph, wo dini unschuld linear zum ghalt vo dim aawalt staht. bzw, je besser din aawalt, umso weniger hesch rächts überholt.

Ja Supper... Ond ech ha gmeint das seg nor en Bolivie so...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Rechts Vorfahren ist es, wenn im Kolonnenverkehr rechts schneller gefahren wird als links.
    Rechts vorbeifahren ist es nur, wenn die beiden Spuren Richtungsgetrennt sind.
    Alles andere gilt als Rechtsüberholen.

Wenn du einen Rechtsschutz hast würde ich den unbedingt einschalten.

• Also nach miinere Meinig isches nid ganz eindüütig wo de erschti ane isch... bin mer nid ganz sicher ob de würklich d`Spuur gwechslet het und denn richtig Züri gfahre isch. Ich nimes aber a...
    s`Nöch uffahre isch wie gseit scho chli nöch gsi aber sicher nid die 2-3meter wos mer vorwerfed.
    Und s`2te überhole isch mineremeinig na ganz klar keis rechtsüberhole gsi, will de ander richtig Bern Basel und ich richtig Flughafe Bülach gfahre bin. Aber die im Bulleauto hend da anschinend chli anders gseh.....

Und wie scho paar mal gseit wir ich gege d`Ussag vo zwei Polizischte nur wehnig chöne bezwecke....

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• So jetzt gahts wider en Schritt wiiter.. Han jetzt denn en Termin bi de Staatsawaltschaft. Wirde dete namal verhöhrt. Mal gugge wasi dete alles mus mache. Weiss au nanig gnau wasi sell sege und was nid...
    Naja wird sich zeige was usechunt. Wer guäti Tipps het chan si gern üssere!!

• immer bi dä worheit bliebe...isch am schlauschte :winking_face:

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• KLar isch d wahrheit am beschte..lüge isch unnütz..aber öberlegg dir aifach vorhnedri wad willsh säge..ned das na so unvorbereitet was useplapperisch wod besser nid hettish söle säge..

Listen to many, speak to few

• Man muss sich nicht selbst belasten, die Beweise müssen die bringen, also lass dich nicht einschüchtern. Gegebenenfalls rede vorher nochmal mit nem Anwalt drüber.
    Mann mann was ein GESCHISS wegen so nem lächerlichen vergehen... :wand: da wird man wieder mal behandelt wie ein verdammter Schwerverbrecher.

Take a walk on da house side!

3 Mal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• MikeRR
    Bin da genau deiner Meinung. Find ich schon krass das rechts überholen als schweres vergehen angeschaut wird. :böse: Aber was kann man tun? Rein garnichts.
    Logisch werde ich mich nicht selbst belasten.Währe ja noch schöner. :wand:
    Schlimm ist hald das ich beruflich auf ein Auto angewisen bin. Ohne kann ich nicht arbeiten. Da hängt hald sehr viel dran. Hoffe nur das es nicht allzu hart wird...

• ähm... wenn im bruef druf agwise bisch chönds der s auto ned wegne sovil ich weiss...

*immer na am versueche mini DT z wheele*

• sicher scho, meinsch du chasch eifach umefahre wie de letscht idiot nur wel du im bruef ufs auto agwise bisch?

• Zitat

Original von JtC
    ähm... wenn im bruef druf agwise bisch chönds der s auto ned wegne sovil ich weiss...

hö hö hö, guete witz.

Mich hends au wäge Rechtsüberhole verzeiget, han en 3 Mönet abgeh müsse und ich bin brueflech uf min Führerschii agwise.