samschtig liit nüd drinne...mues schaffe.
gange am sunntig namitag für so 2-3stund in schwarzwald. denn isch für 3 wuche fertig töff fahre wege prüefige usw. danach defür denn umso meh
samschtig liit nüd drinne...mues schaffe.
gange am sunntig namitag für so 2-3stund in schwarzwald. denn isch für 3 wuche fertig töff fahre wege prüefige usw. danach defür denn umso meh
Do sich öpert an Spass drus gmacht het us üsem Doodle-Ameldigszüg, hani jetzt ufgrumt..
Nimma nit a, dass diajeniga würkli au vu üs us igschriba hend.. sus aifach wieder inatua..:)
gelöscht:
House_Man
Joho
fley
külhan
gaga
gerd
golum
pete
lordi
hans
karl
kleber
drop
jajajajaja
scheisse
anal
das nur als Info...
lol onglaublich ... naja jo esch guet dassd ufgruhmt hesch nor d frog esch wie lang dases goht bes sech weder so trottle igschrebe händ wo garn ned zo eus ghöred!
Evtl. wär d'Sattelegg no was? Has jedefalls überlebt mit mim Rasemäher
@ -=TS=-
Bis jetzt isch guat...:) und sus rumi halt wieder uf, macht miar nix us.. *smile*
So liabi Lütlis, ez wär Zit zum luaga, wo dura dass miar fahra köntend, damit mer alli ufläsa köntend...
also ich schleicke denn no än kolleg mit
d'50ccm ler söllet vorschläg mache, die mit de grosse chömmet sowieso überall flüssig ufe, d'50zger nöd umbedingt. wenn d'50ccm'ler säget wo dure, denn chönnts nachher nöd hüle über d'strecki
Haha hoffentlich chan ich den do au cho, das würd ich gern gseh wenn irgendwiä 1200 bandit mit 50ccm höbeli gönd go usfahrä.
da werd luschtig
uh ja..:D i muen de eifach es bild ha vonere 50ger vo neb minere oder enere andere grosse stoht:D wuha
*wein*wein* mached oi nu lustig über ois...
Es söll ja nid es über euch luschtigs mache, schliesslih beni au mal undr oich gsi:)
das isch ehner es ffröid dra ha das au chlineri fahrer ane tour ch ömed
ich finds uf jede falll hameer wenn vo 50ger bis 1000iger maschiene e tour zäme mached!!!
Sie häd amel muett zum eu zfröge!!!!
s lushtige wär voll wenn denn sone 50ger e tuusige rüberholt
velech wenni gaanz tüüf abeligge schaffis
naja min töff esch imoment bem mech hehe