Töfftüüürlii...

  • Geg de Mittwuch chann mer en kolleg evt. en original uspuff bsorge, ab denn wärs mer egal wänn.



    btw, 7/8 hani jetzte doch komplett frei.

  • Isch cool :smiling_face:
    Ja bi mir gsehts eifach nögscht Weekend nid guet us, wel so lüt Sa. und So. nid chönt unterscheide und mir doch tatsächlich für de Suntig Rngeure geh hend... Und i no gross gschribe han, dass es nur am Sa. got...


    Jä nu :smiling_face:
    Me wird gseh wie sich das Ganze ergit

  • aso i han vom 9 bis am 30 juli feriää vom 14 bes am 21 beni warschindli im tessin aber vom 9-13 und 21 - 30 beni z haa :grinning_squinting_face:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • ich wörd evtl. au cho! also abem 21. juli hani eh zuu vell ziit ben denn fertig met de rs!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • @ all:


    hey leute sorry bin erst hütt wieder ine cho...


    also standort weissi ned, was spricht gege s züri oberland als treffpunkt??


    time: i bin vom 16.7-1.8. ide summer feriä en corse...


    vorher wirds sehr knapp da min fründ und so no geburi hett, plus prüäfige und und und...


    wemmer sust aafangs august was machä??

  • Solangs vor Endi August isch, ischs mer glich. Noher isch bi mir den eifach wider lerne agseit...
    Me chan ja au underwegs Lüt ufsammle wo wend mitcho, mönd jo nid all an gliche Treffpoint cho :smiling_face:
    Comme vous voulez

  • Schlönd doch aifach mol as Datum vor, denn kömer jo luaga, wer alles Zit het und wer nita. und wenns nit passt, gits halt as anders Datum?!


    Im August isch bi miar Grundkurs agsait, waiss aber d Datum no nita, dia waissi erst ende Juli umanand..


    Und Route, wia wür dia usgseh?


    genau, findi guati Idee mit ufläsa, denn gits so Zitpünkt woma aifach aswo an Halt macht und döt könd no andri dazuastossa....

    ~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

  • joa das mitem standort wär easy...


    i finde d iiladig am beste per doodle.ch deet chan jede zue oder absege, chan jede bitte schnell sini mail addy schriibe, wo gern wür mitcho??

  • Nix Mailadressa:




    Ausfahrt


    klickend do druf und trägend eu i, wenns eu am beschta passa wür. Wegera Strecki und eba Zitpunkt etc. kömer denn no luaga. Das passemer denn a, so dass mer alli aswo ufläsa könd:)

    ~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

  • ouja chömed mi all vor miner hustör cho abhole :grinning_face_with_smiling_eyes: voll d Bikergang hahahah :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: aso i bi sicher derbii!!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • ich muens eifach chli um voruus wüsse. will, wenner under de wuche go fahre ga wöhnd, mueni mer z'erscht frei neh.


    ab mitti auguscht hani denn au massig ziit, denn bini mit de lehr fertig :grinning_squinting_face:

  • denn würdi ebe vorschlah wemmer denn 3-4 grossi debi hend, das mer im vorrus abmached, dass bi schöne iladende kurvene die offene au mal chli gas geh döffed, aber i gsundem mass also max. 10min vorrus fahre suscht wirds ( für beidi siitene ) ziemli schnell langwiilig. für die grosse will's immer so lang warte tüend und für die chliine will mer immer abhaued.

  • hmm, klingt irgendwie no interessant sones usfährtli...


    nur wirds bi mir schwirig :smiling_face: han no 1 mol töffkurs (7 juli) und denn am 18 geburi, sweek-end druff gits äs fest :grinning_squinting_face: haha, plus gömmer mol im juli no is tessin...


    wär also eher ponstan däbie als vorusagmolde :grinning_squinting_face:


    und jo, wär no guet wenn mer wür ä route festlegge :smiling_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Zitat

    Original von Cedi
    denn würdi ebe vorschlah wemmer denn 3-4 grossi debi hend, das mer im vorrus abmached, dass bi schöne iladende kurvene die offene au mal chli gas geh döffed, aber i gsundem mass also max. 10min vorrus fahre suscht wirds ( für beidi siitene ) ziemli schnell langwiilig. für die grosse will's immer so lang warte tüend und für die chliine will mer immer abhaued.



    Jo was esch für dech gross?


    Längt au ehn 750ger??

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen