Der Maini wird wider ein "L-Fahrer"

  • Also das muesch mer aber zeige, dass d 6er im dritte Gang no ufs Hinterrad geit... Und zwar ohni dass dr Fahrer am Länker risst und hintere liegt wie blöd...
    Mini R1 geit ja nid mau im 2.Gang ufs Hinterrad, wenn igs nid provoziere...


    Derfür het si Drehmoment und malt schöni schwarzi Striche, wenn ig zu de Egge use Drosselklappe uf Dürzug stelle :rock:

  • Zitat

    Original von DonBosco
    doch im sport machsch das sicher nüd per drosslig vo de leischtig, well das macht langsam.


    Ohh doch das machets!


    Zitat

    Original von DonBosco
    mit em vorderrad i der luft zu de egge usechume.


    Ich bin immer hinder dier gsi im schwarzald bösci aber das s rad zur kurve us nöd am bode gsi isch hani ämel nie gseh :face_with_rolling_eyes:




    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/M1(Original).jpg]

  • @Stephan


    hani de hahne au eimal voll ufgmacht?


    NEI :mad:



    bim 2. thema hesch also recht. hetti nid denkt das es mit leischtigsibuesse s vorderrad am bode bhaltet...


    aber isch wohl de bescht kompromiss, da e zu lang schwinge irgend wenn s handling beiträchtiget


    gsehnd aber no frech us die motörli. hesch de ganz artikel au no igscannt? würd mi no interessiere, was die alles so verbaued i dene flitzer.

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    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • also mini gat im 2te gang no uf s'hinderrad, im dritte mues i scho einiges nahhälfe... drum glaubi au nid ganz, dassd en 6er im 3te ufs hinderrad bringsch ohni kupplig spicke lah :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • nei bösci häsch nie ganz ufgmacht will nie häsch chöne!


    Hypi


    d 6er gat mit garantie nöd im dritte ufs hinderrad. im erschtä scho mit gas, im zweite wenn grad de richtig punkt verwütschisch und nachher isches unmögli ussert du lasch kupplig bi soooo höche drehzahle spicke dass di grad hine use knallt

  • dä seich glaubsch jo selber nid. i mues schinbar mol e 6er go probefahre, vorher glaubi kei ammemärli :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • äh was alles schwätzer und möchtegerns :winking_face: da muesch scho massiv öbbis am töff gmacht ha damit da klappt. und wie scho gseit, ich meine ohni nahhälfe es wheelie mache...

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ig verstah eh nid, wieso teil Lüt immer nume wei uf eim Rad fahre.... Ig ha schliesslich für beidi Redli zahlt, also wott ig ou uf beidne Redli fahre.... Ganz eifach, oder? :mad::mad:

  • emal ultra krass s erschte video :mad:
    fahrer het ja fasch so en böse blick druf wie de töff chch :ugly:


    aber es isch glaubs ohni kupplig. well das ghörsch eigentli. aber du weisch halt nie öb er nüd e anderi übersetzig drinne het. das macht sehr viel us. well für en wheelie chunts am enddi uf'd zugchraft am hinderrad ah und da chasch zum biespiel dur vorne ein zahn weniger und hinde 2 meh mit ere 600er e zugchraft wie e serie 1000er erreiche. hend mal i de MOTORRAD zietschrift umeexperimentiert mit ere honda CBR 600RR und hend d zugchraft i de verschiedene gäng gmesse. denn no s gliche mit ere kilogixx.


    im 2. video ghörsch emal bi de erschte paar wheelies ganz dütli das es mit kupplig isch.

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  • also so schwär isches ja nöd, zum wüssä ob svorderrad idä luft isch oder nöd.. aber wänn ich vom 2tä in 3tä gang schaltä, nachem ikupplä lupfts für es chlises momäntli svorderrad. würkli eifach gad bide max. power. nöd dasi ala ghostrider am kipppunkt stah!


    sondern schön so, dass schnäll chasch luegä ob slänkopflager kein schlag hätt.. :mad:


    muesch aber en bärestarchi kawa 6er fahrä.. kei honda oder so! :smiling_face_with_horns:

    now grey