Der Maini wird wider ein "L-Fahrer"

• Zitat

Original von Wheeler
    Jaja die mit L, bs etz söttig sind wos müend odr NED gäll lümmel xD

äh ... momentan han i keis drah, han no keis vernüftigi befeschtigung gfunde, defür isch's velolüüti a de duci dra :mad:

• @ maini

ja, wän das gaht würdis au mache so! isch scho na fies, bin 2 jahr jünger als du, fahre aber scho sit ca. 1 1/2 Jahr offe :P:D

PS: hoffe nöd das min scorpiontopf mal wirsch ärbe....nöd wäg dir, aber mis baby söls nachli mache :smiling_face_with_horns:

• ä seich linkin 1 1/2 jahr :smiling_face: nonig mal es jahr hesch dä gross fötzel und ich weiss das, willt en du erscht 8 täg nach mir becho hesch :face_with_tongue:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• tja... da isch halt wenn mer sich unsicher isch und zerscht na es jahr a1 umefahrt... suscht hetti de blätz au scho lang... und hett mir de willy s'töff fahre ned usgredd, respektive vo de konsequenze verzellt, währi wahrschindlich scho mit 20i offe umegfahre;)

aber sigs wies well, chan ja nöchscht wuche 3täg offe umefahre, ohni gegevercher und ohni (hoffentlich) ktm fahrer mit jura kennzeiche hinde dranne;)

lexius: d'umstellig isch bi eusne gasaschlägdrosslete babys ned mal so derb krass... solang im drehzahlbereich vo 1500 bis 8000 blibsch, aber obe use gaht den s'zäpfli ab... freu mi scho wider cheibe druff...

boarderi: jaja name und nummere hani mer notiert. wenn mer irgendwer blöd will cho, den schiebi all schuld uf de netti herr am telefon :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Da hesch natürlich scho Recht. Aber wenn ich mir überleg wie derb das die Maschine bis uf 8'000 Tuure scho abgaht nimmt's mi natürlich scho wunder wie das den usgseht wenn di höchsti Leistig erst so bi 13'000 Tuure und em ne brutale Schrei hesch :grinning_squinting_face:

• Hehe probiersches mol. :-)))

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• also wänn mini kläppli alli senkrecht stönd, chani erst schnäll ufä tacho luegä wäni dä 4ti gang inähüpfe lan! so ca. bi 210km/h.

krass isch eifach, wänn dä cheib nöd drosslet isch idä erstä beidä gäng, dänn rat ich vor dä max. leistig schaltä... sust nützisch vom luuter wheeliefahrä nur dä hinderpneu ab! :winking_face:

PS: Ninja stiigt erst im 3tä gang... :mad:

Wünschä denä, wo bald offä fahrä chönd vill spass und glück!

now grey

• aber das wägem offä fahre, nach denä 2jahr bruchsch doch gar keis L meh? dä bläz wird doch eifach umgschribe oder?

now grey

• quatsch...chani fasch nüd glaube dass d 6er ninja bis im 3. gang stiigt... muesch halt nume chli gwicht füreverlegge, denn stiegt da gar nüt meh ussert im 1. gang. :smiling_face_with_horns:

maini

i demfall gits jetzte denn mal es türli i de schwiiz, damit mitfahre derfsch. :mad:

@ninjaturtel

ja de blätz wird eifach umgschriebe. muesch es chlises briefli schriibe und de alt uswies bilegge und nach 2-3täg hesch de neu uswies ohni L und ohni A- :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Zitat

Original von Hypi
    ä seich linkin 1 1/2 jahr :smiling_face: nonig mal es jahr hesch dä gross fötzel und ich weiss das, willt en du erscht 8 täg nach mir becho hesch :face_with_tongue:

hmm stimmt*spielverderber*:P....han nur dänkt ich nimm nachli de maini höch, aber nei!! :mad::grinning_squinting_face:

• nei nei, mini ninja isch idä erstä beidä gäng drosslet... us dem grund dass si nöd stiegt.. (hättmer dä cousin gseit, dä isch mech) aber dä 3ti gang isch nümmä drosslet und dänn schwabblets also für en churz ziit.. also vo öppe 12,5-15k 1/min

DonBosco
    dini alti GSX-R isch sovills mir isch au drosslet id erstä beidä gäng... dä fitzi hätt ja die au, und woner mal Honda CBR offä gfahre isch, hätter gseit dass sie im erstä gang ufechunnt... und CBR hätt ämel nöd meh leistig und dsitzposition isch au nöd sumo style. also dänki scho dass das drosslet isch...

now grey

• ja chasch umgah mit G-pack. öbs öppis bringt weis niemert gnau, ussert das nachher d gangazeig nümm funktioniert.

und chan sii dass d honda chli e anderi geometier het und e chürzeri schwinge. denn stiegt s vorderrad au schneller.

• ich find die drosslä en guet sach, ich mein, wänn unbedingt mitemä sportler wheelie wetsch fahrä chasch immer no kupplig slippe.. hauptsach slippsch nöd inä wand inä! :engel:

ja aber ich dänke die geometrie isch scho so gmacht, dass dä töff mit beidä redli am bodä bliibe sött... suscht hetschisch ja sicher no en grossi high sider gfahr, wänn us dä kurvä immer svorderrad so entlastet wird.. also ich dänke honda isch nöd drosslet.. ämel di letscht generation.

now grey

• also dini highsidervorstellig schiint ja interessant z sii :mad:

aber klar versuecht mer möglichscht s vorderrad am bode z halte, doch im sport machsch das sicher nüd per drosslig vo de leischtig, well das macht langsam.

aber mir egal. bi de kilo hani eineweg kei chance das es am bode bliibt und highsider machts au nööd wenni mit em vorderrad i der luft zu de egge usechume. fangt nume bim ufsetze de lenker a zucke wells s voderrad versetzt aber dadefür het mer en lenkigsdämpfer

aber eigentli gahts ja da nüd um das thema :smiling_face_with_horns:

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()