ja genau... de maini wird wider es blaus L hinde a sim töffli montiere... und das ganzi ab em 29.7.
wiso gnau ab den? ja ab den bin ich en alte sack... ganz offiziell
nei weg dere tatsach hani keis L hinde dranne, sondern will ich den scheinhalber die gross prüefig gern würd erlerne z'beherrsche
das wird aber nur zum alibi diene. ab em 6.10. wirdi den nemmli gad de gross pläppl aapeile, will den mini 2 jahr bewährigsziit durre sind.
jetzt fragt sich de eint oder ander: "ja dörf mer den das?"
genau da hani mi au gfragt und han mich as strassi hinwil gwendet. und wie chönnts au anders sii... eimal heissts ja, den heissts wider nei. eis hi und her, bisi den mal e nr becho han vo somene oberhirrsch in zürich... dem hani den aaglütte und de hett gseit das er keis problem debii gsäch. hanem den gseit ich schiebi alles uf ihn wenn mich d'bulle useneh würded oder wenns dumm würded due in hinwil. er hett nur glächled und gseit: " keis problem, für das bini doch da" hehe geile siech...
ja und falls mi den mal reizt in schwarzwald z'gah, chani ja den schnell s'L hindere schoppe und drossle wider inetätsche, und schwupps mis möffi isch au wider schwarzwaldtauglich
so ich han mer jetzt das nur schnell welle vom herz schriibe, nachdem ich glaub de eint oder ander i de shoutbox verwirrt han.