Der Maini wird wider ein "L-Fahrer"

• ja genau... de maini wird wider es blaus L hinde a sim töffli montiere... und das ganzi ab em 29.7.

wiso gnau ab den? ja ab den bin ich en alte sack... ganz offiziell :ugly5:
    nei weg dere tatsach hani keis L hinde dranne, sondern will ich den scheinhalber die gross prüefig gern würd erlerne z'beherrsche :hmpf::grinning_squinting_face:

das wird aber nur zum alibi diene. ab em 6.10. wirdi den nemmli gad de gross pläppl aapeile, will den mini 2 jahr bewährigsziit durre sind.

jetzt fragt sich de eint oder ander: "ja dörf mer den das?"
    genau da hani mi au gfragt und han mich as strassi hinwil gwendet. und wie chönnts au anders sii... eimal heissts ja, den heissts wider nei. eis hi und her, bisi den mal e nr becho han vo somene oberhirrsch in zürich... dem hani den aaglütte und de hett gseit das er keis problem debii gsäch. hanem den gseit ich schiebi alles uf ihn wenn mich d'bulle useneh würded oder wenns dumm würded due in hinwil. er hett nur glächled und gseit: " keis problem, für das bini doch da" hehe geile siech...

ja und falls mi den mal reizt in schwarzwald z'gah, chani ja den schnell s'L hindere schoppe und drossle wider inetätsche, und schwupps mis möffi isch au wider schwarzwaldtauglich :winking_face:

so ich han mer jetzt das nur schnell welle vom herz schriibe, nachdem ich glaub de eint oder ander i de shoutbox verwirrt han.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• mooooooooooooooooment! Wie funktioniert das gnau? ab wenn därf mer es L ha und offe fahre obwohl di e2 jahr nonig dure sind? prüefig oder kurs musch denn mache wägem L?

Bispil: Abem 1.1.08 därf ich offe fahre (wie gseit nur es bispil :grinning_squinting_face: ).
    -Ab wenn mitem L offe?
    -Was muesi defür mache?
    -Was isch de haage?
    -D Nr. vo dem Typ?
    :grinning_squinting_face:

• muesch nur alt wärde...sprich 25i :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• trotzdem hani de gross lappe au ohni L :mad:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• du chasch's vergässe;)
    da du en 88er jahrgang bisch wirsch du die 2 jahr abgsässe ha, bevor du 25i bisch. s'L für die gross chasch erscht ab 25i direkt beaträäge.

kürs wirdi wohl keini müesse mache, da de lernfahruswiis ja eh 3mönet glaub gültig isch ohni das was machsch.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Ja, isch mer ähnlich gange. I de Shoutbox bini nöd ganz nah cho. Aber das chunt jo dem Fall für mich au nöd in Frag (au en 88er) Wenni den 20gi werd muessi nume no de Lappe uf St. Galle schicke und mis Baby entkastriere :grinning_squinting_face: Das wird mer den e steigerig: Bim gliche Gwicht vo 34 uf 126 PS... :winking_face_with_tongue:

• Vor allem git's aber au sortigi wommer nöd verstah chan wie dasses devo los cho sind :stupid:

• haha, dr maini wieder.. aber logo, wür i au so macha! Dr ander Typ isch aber au gail gsi.. hesch sin Nama hoffentli no aswo ufgschriba, ma waiss nia, obs denn nit würkli bruchsch! :winking_face:

Und jo, git au bi Autofahrer sötigi woni miar an Kopf langa muass, weni gsehn, dass dia KAI L hinadra hend.. :winking_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~