Gartezwerg Hoch 3!!!!!!!!!!!!!!!!

• es nachträglichs willkomme!

was mir so i de freiziit ? so mached.... naja bi mir ischs nid soooo viel, den näbed arbed, wiiterbildig, wohnig in schuss halte und auto pfläge blibt amel am we gad mal chli ziit übrig zum de grill akurble und mit de kollege mal es iceteeli trinke :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• merci ts

ja secher gets au no susch sache womer amel so macht. ts du gahsch doch am liebste amel nochli is militär oder ned? :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• bitte bitte charlie, emmer gärn weder ;)!

ehm jo natürli militär esch s geilschte woni mer chan vorstelle ... wörd jo so wahnsinnig gärn mis ganze läbe als bruefsmilitär-mongo verbringe :wand: !

wie dem auch sei no 3 woche denn hani de dräck ändlech förnes johr hender mer ... ond denne em WK esches eh voll locker, 1. sends nor 3 woche ond 2. muesch eh nüt mache ond chasch emmer moviez luege ond rekis omekommandiere ond so :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• werd ich ned chönne bestätige werde next april met minere militärkarriere vorussichtlich fertig sie

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie
    werd ich ned chönne bestätige werde next april met minere militärkarriere vorussichtlich fertig sie

cu charlie

ou nei huere DD scheiss hani zom glöck ned gmacht!
    mech schisst jede einzig tag ah i dere dräcks army! chönnt das ned alles am stöck mache!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: