Lexius ist da

• Also, zerst mal sali mitenand :face_with_tongue:
    Ich bin en sehr begeisterete Töfffahrer und daher de Itritt i dem Forum. Mit ca. 5i bini s'erste Mal uf em ne Minibike ghocket und han mi scho i Zweiräder verliebt. Offiziell worde isch das ganze woni mit 16ni d'A1 gmacht han und e TZR inezoge han.
    Natürlich grad mit 18ni d'Prüefig für A(beschränkt) gmacht und chli Erfahrige gsammlet (BMW 650, 650GS, 800S). Letst Wuche isch den mini neui grossi Liebi entflammt :smiling_face: Jetzt bini de stolzi Bsitzer vonere Yamaha R6. Das passt natürlich guet zu mir, da ich en zimliche Speedjunky bin :grinning_squinting_face:

I dem Sinn allne en guete Start id Wuche und nehmet's nöd allzu streng...

Greez Lexius

• ha R6 esch emmer guet ;)! esch au mini grossi liebi :P!

wilkomme em forum, der au en guete wocheestart ond GUETI FAHRT ;)!

Grz -=TS=-

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• yess... en r6 fahrer meh... und den na e 05er (wenni da richtig de gable a gseh)

herzlichs willkomme und viel spass bi eusem sauhuufe.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Merci für eueri nette Willkommensgrüess :face_with_tongue:
    maini: Du gsesch das vollkomme Richtig, hani no vergesse inezschribe, isch en 05er

• Zitat

Original von Linkin
    au es saluti vo mir:D

ja, R6 isch scho en geile töff! mini isch die Ur-R6 usem 1999, quasi eues mami :face_with_tongue:

greetz

euses mami? ja den will ich de scorpiontopf erbe, falls mal s'mammi ablebbt... chchch

[SIZE=1](mer wends ja ned hoffe das s'mammi ablebbt! :grinning_squinting_face: )[/SIZE]

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ähhhmm jo au mol no hoi.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• welcome und nit ds schnell, wird nur tüür... :grinning_squinting_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~