das isch e crew us altstette (det wohn ich )
d musig isch natürlech gschmackssach
aber trotzdem stellis mal online.
die hend jetzt sogar es album dusse.
das isch e crew us altstette (det wohn ich )
d musig isch natürlech gschmackssach
aber trotzdem stellis mal online.
die hend jetzt sogar es album dusse.
Salü kurvenwürger
Kenna di jo no gar nita, hesch di no nit vorgstellt bi üs, gell?
Aber zruck zum Topic... Naja, gfallt mer nit so.. Do losi liaber Gimma....
die chönd jo ned mol richtig schwizerdütsch rede^^
ich finde das ganze gegängschter irgendwie scho ned so de knaller, aber die möched sich wenigschtens gedanke. ich finde's immer geil, wenn öpper öppis produktivs macht (i dem fall musig), und darum miis statement: wiiter so!
ZitatOriginal von Angus
die chönd jo ned mol richtig schwizerdütsch rede^^
Wie definiersch denn du Schwitzerdütsch?
Naja ich find s nit eso schlecht, abr ich halt allgemein nüt vo Schwizer / Dütsch Rap, naja mittlerweile au nit eso viel vo US Rap...
Find eher RnB bessr, will do kei Gangschter Zügs hesch
de wo im auto hockt, bi dem ghörsch doch das de ned dütsch als muetter sproch het, und ja s gegabgstere findi au ned guet
raggae ftw
ich fend de track au ned sooo leid ... han nor chli öbers video mösse lache wells sones huere low-budget-video esch hehe! aber mer muess halt chli afoh :P!
also ich find s nur nit guet will i ehrlich gseit nit vil vo Schwizer Rap halt.
Abr eine wo das gern het, kann i mir vorstelle dass de das guet findet. Also de Typ ka minere Meinig noch guet rappe und de Beat isch echt au einigermasse okey, also ha do echt schlimmiri Sache khört uff Viva.....
Dänn findi das bizeli besser! nid nur wägem sihlsee und dä staumuur..
das lied rockt richtig
@ninschatörtel:
hammer geil das rockt
edit: soo geil, has grad nomol glost. ha nie öppis vo schwiizrer hiphop und was au immer ghalte. das hed sich jetzt grad g'änderet
mi het s leidr nit eso überzügt.....
logo merkt mer d d eint im auto (chili) ned dütsch als muetersprach het. er isch ja au en albaner.
Ich persöndlech finds eifach guet, dass sie musig mached wo eim zum nachdenke animiered..
scheiss egal wenns en usländische akzent hend, wenigstens macheds was aaständigs, und denked über ihres lebe nah etc.
das lied vo HMK & daewue isch au guet, ned so min gschmack aber sie hends im griff.
------------------------------------------------------------------
da no für all chli feriesound
eifach sunnebrülle ufsetze, link klicke, und bounce
Black Tiger feat.MC rony - Ferie
ZitatAlles anzeigenOriginal von kurvenwürger
logo merkt mer d d eint im auto (chili) ned dütsch als muetersprach het. er isch ja au en albaner.Ich persöndlech finds eifach guet, dass sie musig mached wo eim zum nachdenke animiered..
scheiss egal wenns en usländische akzent hend, wenigstens macheds was aaständigs, und denked über ihres lebe nah etc.
das lied vo HMK & daewue isch au guet, ned so min gschmack aber sie hends im griff.
NiReDrAoB:
bi scho länger i dem forum! vorher underem name Special Blend (ich weiss i hetts villecht selle poste).
bi eifach es ziitli abwesend gsi, weli mer es auto kauft han und eigentlich nem töff gfahre bin. Naja aber irgendwie laht mich s töff fahre ned in rue.
------------------------------------------------------------------
da no für all chli feriesoundeifach sunnebrülle ufsetze, link klicke, und bounce
Black Tiger feat.MC rony - Ferie
jo isch scho guet das sie öpis mached wo andere gfallt, aber mir gfallt das vo HMK & daewue viel besser, isch aber gschmakssach