wieso nur

• jo du seisch es...

Ich war au mol e chli schneller, abr hey, ich ha au scho gse bi uns do, e Strecki wo berg uffe goht, Strosse zimli eng (2 Spurig), ab und zue fahre au Büs dure, und eimol han i au gse wo en TöfffahrerIN vor de Kurve bzw während de Kurve de Busfahrer überholt het, MIT VOLLER RISIKO...

Ich frog mi eifach, do muess me doch lebensmied si odr?

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Entweder lebensmüed oder igbildet bis suscht wo ahne. I züri gits ja die Portugiese, ca. 1.70m gross mit Gixxer, R6, R1. chömmed fascht nöd uf de bode, meinet aber sie seget rossi und generell die geilschte hechte.

• Zitat

Original von Cedi
    Entweder lebensmüed oder igbildet bis suscht wo ahne. I züri gits ja die Portugiese, ca. 1.70m gross mit Gixxer, R6, R1. chömmed fascht nöd uf de bode, meinet aber sie seget rossi und generell die geilschte hechte.

ja die kenni au :grinning_squinting_face: 1m 70 isch aber no en gross gratene :face_with_tongue:

bi au schomal inere haarnadel überholt worde (buecheneggpass). problem isch nur gsi dass denn es oldtimer postauto entgege cho isch.

Einmal editiert, zuletzt von kurvenwürger (16. Juni 2007 11:34)

• die sötts eifach mol so rechtig schön omhaue ond wenn denn eres fleisch am asfallt schliiift bes ofd chnoche abe mache sie das nie meh wördi säge die huere mongos!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• was d'chleider ahgaht, isch es andere thema. wenns so eine uf de latz haut und er e ganzkörperschürfig hed, isch mir das eigentlich egal. sell er mache, hani keis problem demit.

aber wenns en leit, set mer uf jedefall de typ denn für das la zahle, wo mit richtige chleider ned passiert wär...

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• en riese depp!!!

hüt hani so en ähnliche mongo autofahrer miteme pimpte lotus hinder mir gha de hets umsverrecke nid chönne ha dass ich schneller chan beschlünige als sini blechdose. han die 2 schwachchöpf denn ufere gerade zieh lah damit nid no lüt z'schade chömed.

Cry mich ein river ! :ugly2:

• huere vollidiote echt...kei mitleid mit dem...nur mit dem wos uf dä gegefahrbahn vewütscht het...

check weg uf lebziete...fallser no lebt

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

• Zitat

Original von Hypi
    en riese depp!!!

hüt hani so en ähnliche mongo autofahrer miteme pimpte lotus hinder mir gha de hets umsverrecke nid chönne ha dass ich schneller chan beschlünige als sini blechdose. han die 2 schwachchöpf denn ufere gerade zieh lah damit nid no lüt z'schade chömed.

hesch du richtig gmacht...es git eifach es paar vollidiote :hmpf:

• Zitat

Original von STREETFIGHTER

Ghostrider us Stockholm chans halt.....

de isch ja mal de oberdepp vo allne zäme....

klar chan ers uf de videos...wie viel s en uf de latz ghaue het und de wie vielti ghosti das scho isch weis niemert.

und er isch leider wie im video bewiese nüd s allerbeschte vorbild für fahrafänger.

zudem uf de rennstrecki raset mer nöd...wer das macht landed recht schnell im chies, wird abgschosse oder vo de strecki verbannt.

und en raser definiert sich nüd dur schnells fahre, sondern dur unkontrollierts über sine verhältnis liggends fahre. also UNSICHERS fahre.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (21. Juni 2007 19:42)

• de motor wirds nöd verjage.....drehzahlbegränzer

ussert villicht bime schaltfehler

• Zitat

Original von DonBosco

und en raser definiert sich nüd dur schnells fahre, sondern dur unkontrollierts über sine verhältnis liggends fahre. also UNSICHERS fahre.

Hei cool, chöntsch denn das bitte no de Behörde klar mache???
    :rock: :top: