• Also sed es paar Täg send mer jetzt met dem Forum onder de Top 20. Wenn das witer e so god, ond no es paar user me de zue chömed, de schaffemers bes ändi johr jo no onder d Top 10. :grinning_squinting_face:
    Also wärbet lüüt för das Forum. Schliesslech wemmer d nommere 1 wärde :smiling_face_with_sunglasses:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Ou ja i hät scho lang mau wöue Visitechärtli mache aber i bi eifach nid so talentiert im graphische...die chönt me de z Trimbach a jede Töff lege :grinning_squinting_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Wenn du onder omständ be mehrere hondert töff wotsch go chärtli vertiele. nor zue :winking_face:

• Das met em chläber hemmer au scho mol diskutiert. es ged eifach en hufe wö sone chläber ned wörded an töff mache. Aber ech dänke, das esch secher au e frog vom design.

• Nid würklech, aber die andere bschiise eh all :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Zitat

Original von Nr11 Rider
    hey visitechärtli wäred echt gäbig. bruch grad eis :smiling_face: nei i schrib em d'adresse uf.

aber für d'zuäkunft wiso nid

ist in arbeit :winking_face:

• Zitat

Original von Peak

ist in arbeit :winking_face:

ja scho ewigs lang :face_with_rolling_eyes: :ugly: :ugly5:. Peak ich tuen dich dänn no Kontakte wäge dem ;).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)