Honda Xperience Wettbewerb (bitte um Unterstützung)

• Zitat

Original von Kücken
    äs fass bier fürd forumsparty ligt da mindistens drinne weni gwinne :winking_face:

es fass bier...

isch en dehnbare begriff... es 3 liter prix garantie fässli oder en 100l feldschlössli bottich? :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Ich glaub die andere chönd grad iipacke gäge euses Forum :mad: .
    Aber diis Video isch so oder so s beschte, vorallem wills selfmade isch und no gueti qualität.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Zitat

Original von maini
    ne... ihr dörfed den all eimal über sini gas jagge striichle... hehehe

muahahahahaha :ugly:

• Na auf diese Forumsparty freu ich mich schon jetzt.. *hrhr*

P.S. 6 Stimmen mehr als vorher... :grinning_squinting_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Du muasch di aifach zerscht registriara.. denn kriagsch as Mail, döt tuasch uf da Link klicka, denn nochena kasch pro Tag 3x abstimma.... :smiling_face:

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• jops. genau...eifach registriere....

wenn isch eigentlich d forumsparty?

je nach dem wie viel lüt wei cho etc. chönti da chlie häufä bir organisation....wenns i richtig festival/party söu ga.....

gruess....

• Gits denn so a party würkli aswenn? :confused_face::grinning_squinting_face: *coolfind*