Hilfe bin blitzt worde :-/

  • Zersch mal sägi allne "Hallo", bin ganz früsch i dem Forum.


    Churz zu mir:
    Bin 18 und fahre sit 3 Mönet en GSX-R 600 K7 aber kastriert (Stell dänn nacher no paar Pics ine) und chume us Pfäffike SZ.


    Also zu mim Problem:
    Bin gester inere 80er Zone vomene Zivikombi mit knappe 100km/h blitzt worde. Ich han aber s Gfühl dass de nume vo vorne blitzt hät... Schetze aber dassi mit de Ganze abzüg, Tacho etc. um die 90 ume sött si.
    Aber mini schlimmst Sorg, Ich fahre no mitem "L" und han i 2 Wuche die praktisch Prüfig.


    Weiss eine was mer da jetzt droht und obi da no at Prüfig chan?

    Einmal editiert, zuletzt von Chaos ()

  • salü


    wenns di würkli vo vorne blitzt het droht der wahrschinlich gar nüt wills kei nummere und nüt händ.


    wenns die vo hine au blitzt hend, chanis au nöd säge aber im normalfall wäreds öppe 250.- schetz ich mal. aber ebe s L macht denk scho en unterschied...

  • e buess zwösche 100-200 franke... vel meh werd das ned gäh.

  • Thx


    Froh bini desswäge nöd, ich hoff eifach nume dassi ad Prüfig chan und mer de Lehrfahruswis nöd wegno wird. Benimm mich sus amel normal uf de strass:-/

  • Jo das esch no schnell möglich mit ehm töff lugesch einisch ned uf de tacho und scho häsch zviel känne das leid ebe au :frowning_face:



    Greez

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Bi dene Kombis hets hine use de blitz und demits die au vo hine na ehnd, isch bi de Windschutzschiibe e camera drin.

  • Zitat

    Original von Fennek
    Bi dene Kombis hets hine use de blitz und demits die au vo hine na ehnd, isch bi de Windschutzschiibe e camera drin.



    Woher wüsse mer das bloss -.-



    De Fennek, en Kolleg und ich sind mal chli am ume fahre gsi, denn simmer au ahnem Kombi/Van verbi cho, natürli hets nume vo vorne g'blitz ( und nume bi mir -.- ). Simmer namal verbi um go zluege obs au vo hine nimmt und siehe da, i de windschutzschiibe hets e cam und knapp 2 mönet spööter hani denn de buess übercho -.-

  • Ciaoooo...


    aso ich hans so glernt, dass wennt der was üblers zschulde cho lohsch...weiss jetzt nümm genau wie übel besser gseit wie hoch das Buess mues si..aber das abere gwüsse buess gad nomol zwei Johre dörsch warte mit ufmache...aso Dini zwei Johre..und nomol zwei...das heisst für Dich den vier... :winking_face:


    Aber ebe ich glaub das langet nöd..wennt nur 100 ufm Tacho gfahre bisch...

    The World is yours...