kastrierti 125er

• Sali zäme..
    fahre zurziit en offeni aprilia sr50 ditech. ben voll zfrede bes jetzt. :top2: jetzt speli aber metem gedanke en rs125 met 11kw leistig z'chaufe. wasi möcht wösse, uf wieviel km/h bringsch eigentli sone "kastrierti" 125er.. und esch de unterschied gross zum roller? abgseh vom fahrverhalte... het öper erfahrige met dene töff?
    danke im voraus

greeez..

fehlende Leistung wird durch wahnsinn ersetzt...

• es esch eifach vell geilers feeling zom fahre met em 125er als meteme roller, en 125er zieht vell geiler, gseht geiler us ond tönt au besser!

be de aprilia esches eifach so dass sie ned so pflegeliecht send wie z.b. en honda nsr oder so! also i de regel send d aprilia türer em onterhalt, händ ehner mol es problem aber schösch vo de leisitg ond vom style här sends voll geil.

ond ändgschwendigkeit esch no schwerig zom säge! mini af1 esch glaubs öppe of 140 cho! weises aber nömme rächt esch scho lang här!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• er frögt ja wägere kastrierte 125ger, aso die noi rs 125 söllsch offe ( 30 ps ) uf über 160gi bringe, d.h mit 11 würsch sichr no meh als hundert schaffe..odr hoffes..aso sind ja öbbe 15 ps denn

Listen to many, speak to few

• han selber e 125er mit 11kw. Yamaha TDR

für das es e 125er maschine isch, zieht er mega guet.

Ich han de Luftfilter usegnah und jetzt gath er berguf ab wie die Sau :smiling_face:

gruss

Die Knüppelgarde lässt nicht lange auf sich warten, mit Wasserwerfern und Tränengasgranaten

• Zitat

Original von InfernoGlarus
    Ich han de Luftfilter usegnah und jetzt gath er berguf ab wie die Sau :smiling_face:

gruss

und well er obe am berg en motorschade het sparrsch ersch no benzin wennd uf de andere siite aberugelisch :wand:

mal überleit dass das teil luftfilter und nüd leischtigsfresser heisst :böse:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• also wennd wörkli de ganz loftfilter use gno hesch ond kei andere dri to hesch denn gebi der en guete tipp:

MACH DE SOFORT WEDER INE.

well wie de bosco schribt het jo de lufi scho sini funktion ond esch ned als leistigskiller do.

aber ich nehme jo ned ah dass du jetzt ohni lufi ome fahrsch?

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Hehe, dass er en geile Ton het glaub ich abr ohni Luftfilter :grinning_squinting_face:

Was es nit alles git :mad:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• lol damn..

mit schplitt im getriebe hesch au en huere geile sound *ggg*

nei spass bei seite

settsch trotz de drosselig scho eppe 150 anebringe.. aber am beschte wechslisch denn de topf.. denn hesch ca. 30 ps ohne drosslä.. denn gaht d rs 125..

p.s. ich wett au eini chauffe...

am beschte fahrsch sie zersch offe, nachher wennde s geld hesch für d A- prüefig, holschderen lernfahruswiis und chasch sie offä fahrä...

hend halt scho en zu geile sound so 2 takter (gschmackssach)

da no chli STUFF :

rs 125

• also ich han eifach das stoff teil usgnah. das wo sone komischi form het :smiling_face:

Die Knüppelgarde lässt nicht lange auf sich warten, mit Wasserwerfern und Tränengasgranaten

• Zitat

Original von InfernoGlarus
    also ich han eifach das stoff teil usgnah. das wo sone komischi form het :smiling_face:

zeig eus denn fötene wenn dini maschine en wirtaschftliche totalschade isch wäg dem geischtesblitz.

entweder tuesch de original widr ine oder chauf der eine vo K&N o.Ä. süscht chasch in chürzi es paar mill id hand neh um alles z'repariere und neu uf'zbaue.

als nöchschts nimmer er denn na de komplett uspuff ab wägem sound :ugly::hmpf::face_with_rolling_eyes:

• ich glaubs nöööd.....

ich meine han ja nüt gege lüüt wo am töff umeschrübled. finde das sogar sehr guet (machs ja selber au fasch alles selber ar gixxer) aber wenigstens so e minimalahnig sött mer scho hah, well susch chunts schief use

Gruess DonBosco, wo au mal gern würd wüsse wie sini kilo ohni luftfilter und uspuff tönt hrrrrr :wand:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• denn nem doch die sach mal ab de weisch wie sie tönt. aso met de drosslete 125 schätzi dasd ned meh als 120 machsch. well 11kW esch verdammt wenig. luftfilter usenäh esch doch logisch. oder ned? :wand::böse:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• en kolleg vo mir het en zimli alti 125 honda au drosslet und er schafft's uf 150

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• Zitat

Original von skali2
    en kolleg vo mir het en zimli alti 125 honda au drosslet und er schafft's uf 150

luut tacho aber.

ich han mit min 50zgerli luut tacho au schomal 280 gschafft ...