LoL s' Krasse erlebniss mann ^^

  • De Kolleg und ich fahred forig hei, bizeli tüfergleite Lancia mit 3 Junge Lüt drin Nationalität willi ezt ned in Mittelpunkt stelle (älter als ich ca.19-23) fahrt vor üüs mir chömed ane Krüzig de Lancia spuuret lenks ie und fahrt wiiter mer wend natürli rechts ispure plötzli ohni Blinker oder Vorwahrnig fahrt de (****) weder rechts übere , mer voll ufd Klötz easy es bitzeli gnervt fahred mir den witer a dem Lancia hindenah (mit gnue Abstand;) denn plötzli bem Bahnübergang macht de depp en Vollbrems (warschindli zum sis billige tüfergleite Auto ned z verchratze) uf jede fall mer schoweder ufd Klötz. i sege zu mim Koleg (vilich es bizli lut "de huere Mongo") den halteter zmizt uf de Strass a(Autos hinder eus huped scho) und chunnt zu mir und seit "was wosch" den hanem gseit daser ned chan Autofahre öbber schomol öppis vomene Blinker ghört heg usw usw. Nachdem er gmerkt het das er voll im Unrecht isch falltem nur no i zsege "wosch en pfuscht :grinning_squinting_face: und hautmer eis a Helm. Nachdem er am Koleg au na eis a Helm ghaue het (und somit warschindli befredigt gsie esch stiegder weder is Auto und gaht :face_with_tongue:


    Fazit : s geht scho brutal dummi lüt uf dere Welt :wand:


    Greeez skali!!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • wenn dummheit wör weh tue wör de wahrschindlich schreiend durs läbe gah. aber es gett fang emer meh so lütt


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • scheisse man onglaublich! son volltrottel hey! kenne vo gräniche? heschen ned kennt?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Tuesch halt vom Lancia en Peugeot baschlte odr eso als Überraschig für ihn :ugly:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • bsueche nützt da nüt....


    nummere ufschriebe und denn no zügenäme vo eim oder zwei vo de autos hinde dranne ufschriibe.


    denn chlagsch de trottel ah wege versuechter körperverletzig so dass s nächschte geld für chromfelge für dich als schmerzensgeld abfalled.


    ich meine ich bin absolut kein befürworter vo so gsetzes pingeleie azeige blabliblabla...


    aber bi söttigne lüüt chasch mit wort nüd lande, wells schnell merked dass es der eigentli underlege sind. also nehmeds d fuuscht füre und wennd umepöple. denn chasch nume ruhig bliibe wies du ja gmacht hesch. und wennd en ärgere wetsch ebe über gsetzliche wäg gah.


    selbschtjustiz wär so öppe s blötschte wod bi so lüt chasch mache. well wennd em eis zrug hausch het er gwunne....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • I somnä moment chunts immer uf die persönlechi lune druf ah...


    zu 99% aber nüt mache und total ignoriere...


    und schüsch helm und töffhäntsche mit karbonisätz v.s. nüt... hahaha aber bi 3 lüt im nä outo muäsch ufpasse... bisch schliessläch nume z 2.!


    wasi sicher nid würd mache isch öpis gägä z outo, das cha nämläch nüt derfür dases vo somnä depp gfahre wird...


    und die 3. variante: nr. ufschribe, strasseverkehrsamt ga frage wärs isch u när ä richtig herte streich spile... da gits viu luschtigi sache! alüte vom betribigsamt oder verkehrsplizei, eifach so spässli... hehehe

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • ja ih dä hütig zit ja nöd zrugg schlah... nämlich hüt machtsmer folgender massä: uf das ab wo er dir eis tätscht het, wär ich samt hobel am bodä ghet und het ahfangä winnslä wie d'fussballer! druff abä wär ich zum nächschtä dokti und het mir es arbeitszügnis gäh lah. hobel zum mechbracht, ahzeig erstellt.
    den chän ihm sini versicherig din arbeitsusfall berappä, d'reparatur bim mech chönt er au grad übernäh und zum schluss het er no äh stafahzeig am hals.
    so einä würdi sich in zukunft zweimal überlegä ob er jetzt würklich wot us äm auto stiegä und einä uf dicki hosä machä...


    jaja wie seit mer doch so schääääään: es git viel tuplä uf derä chuglä....

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • jo guet ... arzträchnig zahle? wennd vom hobel em stellstand abegheisch hesch max. en chliiiini chliiini schörfig, ossert du hesch sehr päch ond wördsch grad per zuefall so gheie dassder öppis brecht! ond wennd jo töffjacke ahesch hesch ned mol en schörfig! also dänke arzttechnisch chasch do ned vell usehole ebe eifach dasser din töff mössti bläche ond en strofazeig ond so het.


    aber wer vo eus töfffreaks wörd scho freiwellig de töff omgheie loh! also ich wörd min hobel nie eifach so omrüehre dass eifach en andere s züg muess zahle! das wär mer z schad ...

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • sugibängel:


    ich persönlich wür am arzt säge mini schultere oder was au imer duet so weh und blablabla nur daser mues gälöd abdruckä! aber ich würs nöd fertig bringe min töff am bode z'schmeisse nur wäg some penner! das isch de trottel nöd wert!

  • hehe alles geili Ideé :grinning_squinting_face: allerdings i dem Moment wo's passiert hani natürli ned viel öberleit oder so ersch nacher sendmer dörigi Sache in Sinn cho... und ebe zrugschla mer sends 2te gsie je 17ni und die andere sind es Jaahr bes 3 älter gsie und au süsch schlohni eigentli nie zrugg ben eine wo chan mit Wort argumentiere!


    greez skali!!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • naja ich han in dübi mal folgendes erläbt: fuessgängerstreife ich halte ah well chind übere wönd (innerorts, uf dä höchi vo dä schuel, ...) und hinder mir so en abartig gnärvte, gstresste autofahrer wo doch tatsächlich avo huupä hät??
    schliiffts, er hät ja genau gseh dass fuässgänger hät...
    naja dänn bini halt mal abgstige mei hät dä schnäll sini fenster uekurblet kah... :wand: