De Kolleg und ich fahred forig hei, bizeli tüfergleite Lancia mit 3 Junge Lüt drin Nationalität willi ezt ned in Mittelpunkt stelle (älter als ich ca.19-23) fahrt vor üüs mir chömed ane Krüzig de Lancia spuuret lenks ie und fahrt wiiter mer wend natürli rechts ispure plötzli ohni Blinker oder Vorwahrnig fahrt de (****) weder rechts übere , mer voll ufd Klötz easy es bitzeli gnervt fahred mir den witer a dem Lancia hindenah (mit gnue Abstand;) denn plötzli bem Bahnübergang macht de depp en Vollbrems (warschindli zum sis billige tüfergleite Auto ned z verchratze) uf jede fall mer schoweder ufd Klötz. i sege zu mim Koleg (vilich es bizli lut "de huere Mongo") den halteter zmizt uf de Strass a(Autos hinder eus huped scho) und chunnt zu mir und seit "was wosch" den hanem gseit daser ned chan Autofahre öbber schomol öppis vomene Blinker ghört heg usw usw. Nachdem er gmerkt het das er voll im Unrecht isch falltem nur no i zsege "wosch en pfuscht und hautmer eis a Helm. Nachdem er am Koleg au na eis a Helm ghaue het (und somit warschindli befredigt gsie esch stiegder weder is Auto und gaht
Fazit : s geht scho brutal dummi lüt uf dere Welt
Greeez skali!!