Sött aso definitiv nix mache, s'Einzige wodurch sich s' 95 vom 98 unterscheidet isch d'Chlopffestigkeit. Und das macht aso so guet we nüt us bi dene Motore hüt zu tags (und au dene vo 6 Johr :P) vorallem merked Lüt mit normalem Menscheverstand de Unterschied nid....
Mis Baby isch a Zicka!
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NiReDrAoB -
4. Juni 2007 11:15 -
Erledigt
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@ NiReDrAoB
Du hast PN!
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Vorallem bimene 2-Takter würdi mer um d'Chlopffestigkeit grad gar kei Sorge mache....
Ich hett na Alasstriibstoff für Dieselmototre us Armeebeständ...de chunt sicher au Burnermässig....
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Sprit lässt sich problemlos mischen, wenn kein Kat verbaut ist, kann's durchaus auch mal verbleit normal mit Super Plus sein. Nachteil von bleihaltigem Benzin ist, dass die Zündkerzen manchmal eine Bleiablagerung bekommen, gerade bei 2T führt das doch öfters zu Kerzen bei welchen man die Diode reinigen muss. Hierzulande kein Thema, da es erstens bleifrei in ganz Europa flächendeckend gibt und zweitens der verkauf von verbleitem Benzin in der Schweiz sowieso eingestellt wurde.
Unsere KTM's (sind zwar nicht grad Rennmtooren, aber haben doch hohe Verdichtungen) haben in Afrika nie gross Probleme gemacht, egal was man da für ne Sauce reingeleert hat. Probleme gaben da allenfalls Teerrückstände im Benzin, Sand welcher beim Tanken nicht rausgefiltert wurde, oder gar Roststücke welche von den gammeligen Fässern den Weg in den Benzintank gefunden hatten (drum: Benzinfilter ist keine üble Sache, ist einfacher den zu reinigen oder auszutauschen, als jedes mal den Vergaser rauszureissen).
Wer Dauervollgas brennt (z.B. Rennstrecke) und hoch verdichtete und hochdrehende Motoren hat, der kann dem Motor mir 98er Benzin was gutes tun, für alle anderen ist das schlicht nicht nötig. Bringt weder mehr Leistung, noch weniger Spritverbrauch - mehr Kohle kann man nur ausgeben, wenn man noch irgendwelche Oktan-Booster reinleert (gibt's beispielsweise für ganz meisen Sprit in Ostafrika, da gibt's heute noch verbleiten Sprit mit unter 80 Oktan - unser "normal" hatte immerhin schon 92!). Wie beim Öl muss man nur wissen, dass z.B. 50% 50 Oktan und 50% 100 Oktan keinesfalls 75% Oktan bedeutet. Rein rechnerisch schon, nur nützt das dem Motor wenig, wenn es mal 99% und mal 51 sind, weil sich das Zeug nicht wirklich perfekt gemischt hat. Oktan-Booster funktioniert anders (chemische Lösungen) - die binden sich in die Moleküle ein und sollen den Motor damit Klopffester machen. Ist also nicht nur budgetmässig, sondern auch umweltmässig nicht grad ne unbedenkliche Sache und wird heutzutage eigentlich von niemandem mehr angewendet (lieber Zündung anpassen- bei KTM kann für Extremeinsätze eine Zündkurve gewählt werden welche zwar Leistung kostet, aber dafür den Motor überleben lässt - theoretisch mindestens )
Marc
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mein auto (civic vti) war auch 4 jahre 95er gewöhnt und ich hab ihm dann seit 2004 98 verabreicht und er läuft heute noch
meiner r6 gebe ich jedoch nur 95, reicht auch
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@MichiR6
Und warum um alles ide wält häsch 2004 agfange meh Geld usgeh als nötig?
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jo das frogi mi also au ???
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welli denn mis auto kauft han und umgstiege bin
und wers glaub oder nöd i fahre wieter mit 98er als mit 95er
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aha ok ... jo guet das chan scho sie aber dänke das macht eh fasch nix us! aber dassd wiiter chonsch glaub der scho.
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iar glaubends nita, dr Mech het jo dr Töff grad haibrocht, also hani na nit usprobiara könna.. Fründ het na nur inagrollt, und i bin gester krank gsi, also au nit usprobiart..
vorher grad ind Garage, kai Chance, kriaga mini Zicka nit amol a!!! Batterie isch voll, Liacht tuat nämli! Tank isch uf ON, gfüllt ischer au..
na toll, was mach i jetzt? Bim Mech verlanga, dass er na richtig repariert? Denn zahl i schnell nomol 200.-.. oder kani verlanga, dass er na ds laufa bringt, ohni dass i no öpis druf zahla?
Uf dr Rechnig stoht: Beanstandungen innert 8 Tagen. In däm Zitrum bini no dina, han dr Töff jo erst vorgester haigliefert kriagt....
X(X(X(X(
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bi dinere aprilia wo ja no mit vergaser funzt chönt das a dem legge, das de noni gfüllt isch mit benzin, isch bi minere 50ger detsmal nachem mech au gsi dasi en huere lang nid abbrocht han, heshn sho mit astosse probiert? nach es paar mal sötts de aber wiedr gah
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Gohni grad gu probiara..... thx!
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kai chance...
ez simer öpa 5 minuta ir garage am umastossa gsi, han x-mol probiart aloh und öpa 2 x hetter fascht möga aloh, aber het grad wieder versait... alli andra mol sind vergeblich gsi...
ds Liacht wür nit tua, wenn Batterie nüm tua wür, oder??? Und dr Alasser wür au nit töna, oder?
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chan sie dass d batterie zschwacch isch. denn brennt s liecht und de alasser tönt au het aber zwenig chraft zum starte.
han mal so öppis ähnlichs mit de CBF 600 gha...scheiss vergaser
hesch d zündcherze mal agluegt?
Chan sie dass sie jetzte dur all dini startversüech nasss worde isch. denn müsstisch sie tröchne und denn nomal versueche mit chräftigem aschiebe im 2. gangund susch no zersch vergaser leere....chan mängisch au helfe....
aber sitti isprützer han hani mi nie meh mit vergaser umegschlage...isch einiges eifacher solang mer keis elektronikproblem het
ach ja und em mech würd ich kein rappe meh zuesätzlich zahle so lang de töff nonig lauft. de söll brav verbii cho und mache dass das teil startet.
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Hmmm.. i werda morn am Mech alüta und ihm ganz nett erklära, wia d Sachlag isch.. werda ihm au ganz nett sega, dass i d Rechnig hüt izahlt han, aber i nit nomol so a Rechnig zahla wellli, do dr Töff jo wia am Afang au= nit funktioniarai.. wenn er genau so nett isch wia i, denn wird er miar entgega koh.. wenn er an tubbel isch: tja, denn kann au i NIT nett si... *hrhr*
werda eu morn melda, ober an flotta isch oder an tubbel.. *haha*
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