z'luut ? z'tüüf ... voll krass!

• Wow krass! A de GANZE Kolonne verbi???!!! Das sind ja Zueschtänd bi dir... tststs

• Zitat

Original von WEP

Wow krass! A de GANZE Kolonne verbi???!!! Das sind ja Zueschtänd bi dir... tststs

Ich dänke es esch eher was mehr au do gseht ... die junge Schnösel mit churze Hose, turnschüeli und vellicht es t-shirt, wo mit de 600er i de City umeröschtet ... a jeder ample gäseled ... so noch prinzip: isch halt scho geil so töff wie in irgendwelche amifilmli wieder ... und somit d'rennleitig uf de platz rüefed ... wer liited weder, mehr arme sieche wo sich alli müe gänd chli vernüftig ztue.

schlussändlich mol mit 2-3 so type in minere umgäbig gredet ... de umchreis isch so 10km, mol chli wiiter sicher nöd, offe isch er sowieso, nix 25kW. ...

tja ... mol luege was no alles chunnt.

• Zitat

Original von WEP

Wow krass! A de GANZE Kolonne verbi???!!! Das sind ja Zueschtänd bi dir... tststs

Zitat

Original von Lümmel Ich dänke es esch eher was mehr au do gseht ... die junge Schnösel mit churze Hose, turnschüeli und vellicht es t-shirt, wo mit de 600er i de City umeröschtet ...

Na und? Ich bi doch nöd dene ihres Mami, geschweige das vo de Nation!

Zitat

Original von Lümmel a jeder ample gäseled ...

Au nöd mis Benzin...

Zitat

Original von Lümmel so noch prinzip: isch halt scho geil so töff wie in irgendwelche amifilmli wieder ... und somit d'rennleitig uf de platz rüefed ...

Anderi sind Simon Amann Fan und das d Bulle diä Type massreglet wird ja gwünscht...

Zitat

Original von Lümmel wer liited weder, mehr arme sieche wo sich alli müe gänd chli vernüftig ztue.

Nei, ich bin meischtens mit Kombi und nöd i de Stadt unterwägs!
    Das Café-Racer Fraktion apisst wird wäge dene cha mir herzlich glich si, im Gägeteil, wänn d Bulle dene i de Stadt "uflured" sinds nöd dete wo ich gang go fahre!

A dem Bispiel chamer schön erkänne, dass sich d Füdlibürger eimal meh es Bei stelled.:arsch: :top2:

• WEP

het scho öppis.

drum isch ja trimbach e tolli sach...chasch sicher sii am dunnschtig sind jewils alli bulle dete versammlet und lönd di in rueh :mad:
    han uwar momentan grad alles legal am töff, vo dem her isch mers glich, aber bi de monobikes isch das halt immer chli e sach.....

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• WEP

Wer Lesen kann, ist klar im Vorteil !!!!! Gelle:klatsch:

Musst du lesen letzter Absatz in der Klammer :wand:

lesen, verstehen, nachdenken dann schreiben

nix für ungut

Es ist nie zu spät, um vollgas zu geben !!
    Quäl dich, wenn du nach oben willst !!

• WEP

hm, irgendwie schiins es ned gschnallt ha, aber scho guet :mad: ... jede darf mol e fläsche wii zvel ha :face_with_tongue:

• Zitat

Original von melco660
    WEP

lesen, verstehen, nachdenken dann schreiben

nix für ungut

Das hetsch der du sölle z Herze neh. Min letschte Post bezieht sich (dütlicher chamers nüm kennzeichne) uf de vom Lümmel[Blockierte Grafik: http://img125.exs.cx/img125/2775/huelga3wl.gif]

@Lümmel: Ball flach bhalte! Du häsch ja es Problemli mit de bi dir herrshende Umständ[Blockierte Grafik: http://img145.echo.cx/img145/1536/sc0734ig.gif]

• Schad isch das Thema nöd im TRASH eröffnet worde. Wär sicher dä richtig Überbegriff für das Ganze.

• Läck mer am arsch sit dir armi sieche

jetzt säg ig euch mau öppis:

IG BI OU SCHO NUR IM TSHIRT UND JEANS GFAHRE!!

und JA ich fahre a de Kolonne immer verbi...

Und JA ig gäsele ar rote amplä mängisch ou vöu i begrenzer inne eifach wüls spass macht..

DIr sit eifach alles Pussys ungloublech

verchoufet eui töffe lieber

mi vater macht no me scheiss mitem töff aus ihr junge schnuffer

leck mir ey..

ahja Rechtschribfehler gits eh keine und dumm afigge muess mi ou kenne und ig gib kei witeri antworte me i däm thread

aber ig gloube ig weiss mit wäm ig ga ga fahre... :evil2:

• Hehe geils Thema...
    Aber sägä chan ich do nüüt däzuä suscht werd ich als schlechte Mensch mit chlinäm Schwanz abgstempfläd und das wönd mir doch alli nöd... hehe

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Hannes
    hesch recht, au gäsele macht spass ned nur brav kurve fahre

wie chasch de du mit em roller gäsele ??