Kawasaki Zx-10r Geklaut Worden!!!!

  • !!!!!!!!UNTER 18 JAHREN BITTE NICHT WEITERLESEN!!!!!!!!!




    Das sind doch verdammte, verpisste drecks Aeschlöcher!!!!!!!! Wenn du die erwischst dann solltest du sie in ein dunklen Raum stecken und Fesseln!!! Danach immer all 30 Sekunden einen Tropfen Wasser auf den Kopf des Idioten fallen lassen bis er völlig durchdreht!!!!!!




    !!!!!!!ICH BITTE UM ENTSCHULDIGUNG FÜR DIESE WÖRTER!!!!!!!!!!!!


    Das musste jetzt einfach mal raus!!!!!

  • Seit eine wo selber ned 18 isch. :ugly:
    Tuet mer leid für dini kawa, isch alles dra versicheret xi?
    (Mis DT'li chlaut zum glück niemer :grinning_squinting_face: )

    *immer na am versueche mini DT z wheele*

  • letschtä sunntig hät mir au einä aglütä, das är sehr grosses interessi hätt a minerä kawa. (gebrochen deutsch)


    är hätt gfragt wo si denn staht --> hani dänkt, weisch ja eh nöd wo das isch. (in einsiedlä staht si, als antwort)


    dänn hetter gseit är lütet mir am mäntig mittag denn ah, wägem besichtigä (evt. am abig)


    sit do hani nüt meh vo sim sehr grossen interesse ghört... usgä hätter sich als IVAN...


    wer weiss, villicht ischer ja dä ivan der motorraddieb...

    now grey

  • ja, han si scho verkauft.


    jetzt muesi eh wartä bis am 7.April. 2008, bisi wider fahrä darf. und warschindli gani im februar oder märz is militär und evt. bliibe denn ebä gad es jahr im krieg. Das heisst sovill wie; mini ninja müesst 2jahr idä garage stah... und das lohnt sich üf jedä fall nöd... us dem gäld woni ez überchum chammer nachane wider en anderi postä...
    -->Triumph daytona 675 staht im moment uf dä wunschliistä und evt. gits bis dänn es nüüs modäll... villicht ja mit V3 motor... *träum*

    now grey