geili technik: microsoft surface

• gseht hammer uuus, harrr. zuekunft wird doch no kewl :grinning_squinting_face:

ziehnd eu mal das video inne

[URL=http://www.winfuture.de/news,32025.html]klicksch du hier[/URL]

Cry mich ein river ! :ugly2:

• jo das gsehd enteressant us. werd aber wohrschindlech no es ziitli go, bes das 100% marktriif ond serieproduktionstauglech esch. ond denn no de priis. das wörd mech wonder nä.

aber d technik esch scho geil. das bsp met em resti fendi jo ganz cool. nor werd mer denn ufpasse müesse, dass mer ned all haneschess öpis bstellt.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• joa da muesch denn halt ufpasse :grinning_squinting_face: aber die objekterchännig wie kreditcharte oder handy findi scho ganz gedige... ebbe genau fürs zielpublikum restaurant wär das voll gedige... ändi das jahr sölls ja usecho "schinbar" :winking_face: aber wahrschinli vorerscht nur i dä USA :winking_face:

• Zitat

Original von Hypi
    aber wahrschinli vorerscht nur i dä USA :winking_face:

das esch zemli secher. aber was werd dä gspass choschte?

die ganz sach erenneret mech iergend wie a minority report.

• jo mich au ;).. kei ahnig wieviel.... für sones teil leisch sicher min. 10'000 $ anne :winking_face:

• Was genau isch da dra tür ?

Touchscreen (kenne mer scho) ? D'software ? Beides verchraftbar, das isch vor allem e Sach wo innovativ neu isch weniger technologisch, s'türe sind wohl d'applikatione wo extra defür entwickled werde müend oder d'wireless abindige. Aber das isch sach vo de hersteller will die sicher uf de zug ufspringe wänd.
    Ansuschte, ich gseh rein gar nix was da tür söll sii für de konsument, touchscreen falled im priis scho sit jahre um ein vielfaches.
    De märt mue zersch bereit sii für sones Interface und das isch wohl s'heikelschte, nöd d'technologie an sich, die isch nöd komplex.

• hmm, gseht no intressant us, aber ob das au würkli in nöxter Zit usakunnt isch froglich...

Ma gsehts jo bi da LG-Natel.. dia erst serie het ma raucha könna, nur Problem kah, vorwiegend mit am Touchscreen!

naja, mal gucken was das wird...:)

~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

• Zitat

Original von Lancezh
    Was genau isch da dra tür ?

Touchscreen (kenne mer scho) ? D'software ? Beides verchraftbar, das isch vor allem e Sach wo innovativ neu isch weniger technologisch, s'türe sind wohl d'applikatione wo extra defür entwickled werde müend oder d'wireless abindige. Aber das isch sach vo de hersteller will die sicher uf de zug ufspringe wänd.
    Ansuschte, ich gseh rein gar nix was da tür söll sii für de konsument, touchscreen falled im priis scho sit jahre um ein vielfaches.
    De märt mue zersch bereit sii für sones Interface und das isch wohl s'heikelschte, nöd d'technologie an sich, die isch nöd komplex.

klar esch es ned en riise sach. es esch en nöi zämewörflig vo vorhandene technologie. nor... ond das werd wohrschindlech s tüüre si. esch es es touchscreen wo metemene ganze infrarotnetz fonktioniert. zodem esch en projektor verbout ond mehreri kameras wo d infos ufnänd ond omsetzted wo of de oberflechi passiered. logisch, dass do d software en grosse teil vom priis usmache werd. aber die ganze modul für sones interface wärded au ned grad wenig choschte.

any way... mer gsänds jo, wenns denn em herbst werkli söll use cho. ond wenns au nor e de usa esch. denn hemmer wenigstens en referänz vom priis. aber gönstig werds secher ned wärde.