ciao zäme,
ich han en yamaha aerox 50ccm, alles original und mini frog: was gits für uspüff wo legal sind und trozdem meh leischtig/gschwindigkeit bringed?
gruss angus
ciao zäme,
ich han en yamaha aerox 50ccm, alles original und mini frog: was gits für uspüff wo legal sind und trozdem meh leischtig/gschwindigkeit bringed?
gruss angus
bitte fang nüd ah roller tune...das isch s gröschte sackgeldverloche wos nume so git.
leg das geld uf'd siite und chauf der denn irgend wenn en richtige töff. aber rollertuning bringts echt nöd
ich wott jo nur en uspuff de choschtet jo ned alli welt
han da au grad welle schribe das Rollertune en scheiss isch.... lieber spahre und en richtige Hobel kaufe....
bin aber ersch 17ni, denn mueni no es halbs johr warte, het niemert en antwort uf mini eingetlichi frog?
nöö leider nöd.
chasch höchschtens mal bi leovince luege, die hend au rollertuningzügs.
aber richtig leischtig wirsch mit keim topf becho denki mal.
oder susch halt über http://www.teknoparts.ch/
Nur di glich Antwort we de DonBosco, lass es sii.
Und susch halt mal schnell bi google go fröge oder bime Markevertreter, wel i weiss das nid mit em Auspuff
was de bösci seit stimmt voll und ganz...
zudem was leistig bringt isch so guet wie immer illegal...
aso lass d'fingerli dervo.... susch muesch denn uf zmal no lenger warte bis dörfsch töff fahre...
darum gschiider spaare und en geili 600er zieh mit 18ni... denn hesch viel viel meh devo...
mfg dä Puur...
ok, ich überleg mer das nomol
danke für d antworte
i han ja au es 50erli und hanmer au am afang öberleit gha ou jo en Topf wer na geil und deses und jenes aber hans ned gmacht und i muess sege i bereues ned spaare lieber förrne 600er esch gschider imfall !
hey angus, also wennd en topf wotsch för din aerox denn chasch mol of cycle-tech.ch go luege! det söttsch öppis fende!
aber ebe ich säg ders au nomol, wennd öppis a dim roller machsch denn wördi wörkli nor de topf aber sovell i weiss gets kein legale uspoff för roller! send glaubs alli illegal well öppe kene en kat drenne het ond so!
aber luegsch schösch mol! also ich red us erfahrig han min roller för öppe 2000 stei ufgmotz! scho klar esches hammer geil gsi, verdammte azog ond geile sound met topf ond MK loftfilter aber ebe huere riskant wäge de bulle ond ebe halt scho rächt vell gäld verlochet, vorallem weli en 19/19 vergaser dra gmacht han ond er dor das öppe dopplet sovell sprit gsoffe het ... aber ebe ...